برخورد با تخلفات شرکتهای حمل ونقل مسافری و باری

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این نشست داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان طی سخنانی گفت: به دنبال درخواست انجمن های صنفی بخش مسافربری جاده ای تاکنون چهار جلسه کارگروه ویژه رسیدگی به مسائل رانندگان بخش مسافربری برگزار گردیده است و به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور هم تکلیف گردیده است تا به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری هم به موازات رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا رسیدگی گردد و با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد.

برخورد با تخلفات شرکتهای حمل ونقل مسافری و باری

وی با تأکید بر شفاف سازی فرایندهای حمل و نقل جاده ای و ضوابط و مقررات قانونی اضافه نمود: شرکت های حمل و نقل جاده ای مسافربری می بایست تابع ضوابط و مقررات فعالیت در این بخش باشند و در صورتی که هر نوع تخلفی در زمینه فعالیت های این شرکت ها از جمله دریافت نرخ کرایه غیرواقعی، دریافت کمیسیون های اضافی، عدم ارائه خدمات مطلوب به مسافران و سایر موارد محرز گردد از سوی کمیسیون های ویژه رسیدگی به تخلفات، رسیدگی و برخورد قانونی صورت می گیرد.

در ادامه این نشست خادمی زاده رئیس هیأت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان مسافربری و نمایندگان کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه ضمن بیان مسائل و مسائل رانندگان در بخش مسافری، بر ضرورت رسیدگی به این مسائل از سوی نهادهای ذی ربط و برخورد قانونی با شرکت هایی که حقوق رانندگان را تضییع می نمایند، تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 45

به "برخورد با تخلفات شرکتهای حمل ونقل مسافری و باری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با تخلفات شرکتهای حمل ونقل مسافری و باری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید