برترین هتل های مالدیو برای اقامت در بهشت آسیا

به گزارش مجله گرافیک، کمتر کسی است که معروفیت زیبایی های مالدیو به گوشش خورده باشد و رویای سفر به این کشور بهشتی را در سر نداشته باشد. البته همین که تصمیم بگیرید به مالدیو سفر کنید، انتخاب برترین هتل مالدیو به عنوان یک چالش بزرگ مقابل شما ظاهر می گردد. مالدیو، مجمع الجزایری مشتمل بر 1200 جزیره بزرگ و کوچک است که در آن می توان 1200 هتل با ستاره های مختلف پیدا کرد.

برترین هتل های مالدیو برای اقامت در بهشت آسیا

بنابراین، انتخاب بهترین هتل مالدیو، آن هم از میان 1200 گزینه، کاری به مراتب سخت است. اما جای نگرانی نیست. ما در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، بهترین هتل های مالدیو را گلچین می کنیم و با معرفی جزئیات کامل در اختیار شما قرار می دهیم. بنابراین، اگر قصد دارید به این جزایر زیبا در دل اقیانوس هند سفر کنید، برای انتخاب محل اقامت با ما همراه شوید.

هتل های 5 ستاره مالدیو

مالدیو سرزمینی کاملا بهشتی و رویایی است که قطعا شما با سفر به آن، برای همواره شیفته و مجذوب این کشور خواهید شد. این سفر خاطره انگیزتر و مجذوب نماینده تر هم می گردد، اگر اقامت در هتل های 5 ستاره آن را انتخاب کنید. این دسته از هتل ها به لحاظ امکانات رفاهی و سرگرمیی در فهرست بهترین هتل های مالدیو و حتی دنیا قرار دارند. در ادامه، به معرفی چند مورد از این هتل ها می پردازیم.

برای اطلاع از بهترین زمان سفر به مالدیو از نظر آب و هوا مقاله ای با همین عنوان را در فلای تودی مطالعه کنید.

هتل کورومبا | Kurumba Maldives

اگر می خواهید رویایی ترین سفر خود به مالدیو را تجربه کنید، هتل کورومبا مالدیو بهترین گزینه برای اقامت شما در این کشور خواهد بود. این هتل که به عنوان گزینه ای در فهرست بهترین هتل مالدیو شناخته می گردد، فاصله بسیار نزدیکی با فرودگاه بین المللی ماله دارد. بنابراین، شما بعد از رسیدن به مالدیو، می توانید تنها با گذشت 10 دقیقه، در اتاق رویایی خود استراحت کنید.

اتاق های این هتل زیبا و مدرن، هیچ چیزی کم ندارند؛ از دکور بسیار شیک و کلاسیک آن گرفته تا امکانات رفاهی متنوعش که همگی در راستای رفاه و آرامش بیشتر شما مورد استفاده قرار گرفته اند. ضمن اینکه تمامی واحدهای اقامتی هتل کورومبا، به باغ های اطراف آن راه دارند.

هتل کورومبا به عنوان یکی از بهترین هتل های مالدیو امکانات سرگرمیی مهیجی هم دارد که مهم ترین آن ها، محافل شبانه، اجرای موسیقی زنده، تورهای گشت شهری، کلاس آشپزی مالدیوی، کانوسواری و کلاس نقاشی است. امکانات رفاهی هتل کورومبا نیز شامل شاتل فرودگاهی، اینترنت، اتاق های خانوادگی، اتاق چمدان، تور شهری، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، امکانات وی آی پی، روم سرویس، اتاق های ضد آلرژی و صندوق امانات می گردد. در آخر، باید به وجود رستوران ها و کافه های متنوع این هتل اشاره کنیم که به شما فرصت امتحان کردن غذاهای لذیذ محلی را هدیه می دهند.

  • امتیاز هتل: 2/9 از 10
  • آدرس: مالدیو، شهر ماله.

هتل پارادایس آیلند ریزورت اَند اسپا | Paradise Island Resort & Spa Maldives

هتل پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا از بهترین هتل های مالدیو است که با اقامت در آن، برای همواره دلتنگش خواهید بود. این هتل که بی شک از صدرنشین ها در میان فهرست بهترین هتل مالدیو است، 282 اتاق با نورپردازی فوق العاده زیبا و دکوری بسیار مجذوب نماینده دارد. یکی از قابلیت های مهم این هتل، تورهایی است که برای گردشگران هتل برگزار می شوند. پیشنهاد می کنیم اگر مسافر هتل پارادایس شدید، حتما از این فرصت طلایی برای آشنایی بهتر با جاذبه های گردشگری این کشور استفاده کنید.

بخش دیگر این هتل را در میان بهترین هتل های مالدیو قرار می دهد، رستوران های باشکوه آن است که شما را مهمان مزه ها و طعم های مختلف ژاپنی، ایتالیایی، دریایی و… خواهد نمود. در توصیف سرگرمیات مهیج این هتل هم باید بگوییم هر امکانات سرگرمیی و ورزشی که فکرش را بکنید، در بهترین و باکیفیت ترین حالت در این هتل پیدا می گردد.

زمین تنیس، بیلیارد، زمین بازی بچه ها، اتاق بازی، ماهی گیری، کرایه دوچرخه، غواصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، خدمات حرفه ای آرایشی، استخر روباز، کلاس های یوگا و ماساژ تخصصی از جمله سرگرمیات مهیج این هتل هستند.

بعلاوه امکانات رفاهی این مجموعه مثل شاتل فرودگاهی، تراس، باغ، اینترنت، اتاق های خانوادگی، اتاق چمدان، تور گشت شهری، پذیرش 24 ساعته، امکانات وی آی پی، نگهداری از کودک، روم سرویس، خدمات خشک شویی و شست و شو، اتاق های ضد آلرژی و صندوق امانات، پارادایس را به گزینه ای اصلی در فهرست بهترین هتل مالدیو تبدیل نموده اند.

  • آدرس: مالدیو، شهر ماله.

هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو | Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa

چشم انداز زیبای خورشید در تلاقی با آب های کریستالی دریا، بهترین توصیف ما از اقامت در هتل شرایتون، بهترین هتل در مالدیو است. این هتل 5 ستاره که در جزیره زیبا و چشم نواز فورانافوشی واقع شده است، تمام تصورات شما از یک هتل لوکس و مجلل را دگرگون می نماید!

یکی از ویژگی های برجسته و منحصربه فرد این هتل، برخورداری از اتاق ها و سوئیت های ویژه ماه عسل است. دیگر اتاق های این هتل، ضمن برخورداری از تمام امکانات رفاهی و سرگرمیی، دارای بالکنی با چشم انداز زیبای اقیانوس نیز هستند. این هتل بعلاوه دارای رستوران های متنوعی است که در آن ها، انواع غذاهای هندی، آسیایی، دریایی، مالدیوی و انواع پاستاها طبخ می گردد. کافه های هتل شرایتون نیز با ارائه منویی متنوع از نوشیدنی های تازه، آماده میزبانی از شما هستند.

از امکانات این هتل رویایی هم می توان به صندوق امانات، اینترنت، شاتل فرودگاهی، زمین بازی بچه ها، زمین تنیس، استخر، امکانات وی آی پی نگهداری از کودک، اسکواش، پذیرش 24 ساعته، مرکز تناسب اندام و اسپا، یوگا، ماساژ، اتاق های خانوادگی و اتاق چمدان اشاره نمود.

  • آدرس: مالدیو، جزیره فورانافوشی.

هتل باروس مالدیو | Baros Hotel

هتل باروس نیز یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو است که چشم انداز ای خیره نماینده و چشم نواز را از اقیانوس آرام، برای مسافران خود به تصویر می کشد. این هتل لوکس و مدرن، ویلاهایی بزرگ و دلباز با کلیه امکانات رفاهی دارد. از مهم ترین این امکانات، داشتن تراس با صندلی آفتاب گیر و استخری کوچک است که هر دو، چشم اندازی به سوی آب های نیلگون اقیانوس آرام دارند.

برای کسانی که در هر شرایطی، اهل مطالعه هستند، باید بگوییم این هتل مجهز به بزرگ ترین کتابخانه با دسترسی عالی به اینترنت است. رستوران های متنوع و شیک هتل هم از دیگر نقاط برجسته آن هستند که این فرصت را در اختیار شما قرار می دهند تا مزه خوش غذاهای لذیذ دریایی را امتحان کنید.

باربیکیو، شاتل فرودگاهی، زمین بازی بچه ها، اینترنت، استخر، ماساژ، مرکز تناسب اندام و اسپا، یوگا، صندوق امانات، اسکواش، پذیرش 24 ساعته، اتاق های خانوادگی و اتاق چمدان، تنها گوشه ای از امکانات متنوع رفاهی این هتل 5 ستاره هستند. به علت نیست که هتل باروس را بهترین هتل مالدیو می نامند.

  • آدرس: مالدیو، شهر ماله.

هتل وِلاسارو مالدیو | Velassaru Maldives

شاید گزینه ای دیگر که به عنوان لوکس ترین و بهترین هتل مالدیو می توانید انتخاب کنید، هتل ولاسارو مالدیو است. می توان گفت که نظیر این هتل را در فهرست هتل های ساحلی دنیا پیدا نخواهید کرد! این هتل 5 ستاره با 129 اتاق، در ضلع جنوبی ماله، مرکز مالدیو و در فاصله 25 دقیقه ای با فرودگاه بین المللی آن واقع شده است.

سوئیت های فاخر و مجلل این هتل، همه از چوب ساخته شده اند. علت این انتخاب هم آب وهوای گرمسیری این منطقه است. هر اتاق هم تجهیزات کاملی از تلویزیون، اینترنت، دستگاه اسپرسو و دستگاه تهویه مطبوع دارد. هوس هر رشته ورزشی و هر نوع سرگرمی آبی که به سرتان بزند، در این هتل یافت می گردد؛ از کلاس های یوگا گرفته تا کشتی های سرگرمیی و ماساژ روی آب که برای هر گردشگری لذت بخش خواهند بود. حال به تمام این موارد، پایکوبی های محلی این منطقه در محافل شبانه را هم اضافه کنید که اسباب شادی و نشاط بیشتر را برای گردشگران فراهم می نمایند.

5 رستوران و 2 کافه ساحلی این هتل، با منوی غذایی متنوع و نوشیدنی های خنک و دلچسب این هتل را به یکی از بهترین هتل های مالدیو تبدیل می نماید. اینترنت، غواصی، شاتل فرودگاهی، زمین بازی بچه ها، ماهی گیری، صندوق امانات، زمین تنیس، استخر، اسکواش، پذیرش 24 ساعته، مرکز تناسب اندام و اسپا، یوگا، ماساژ، امکانات وی آی پی نگهداری از کودک، کارمندان چندزبانه، اتاق های خانوادگی و انبار چمدان نیز از دیگر خدمات رفاهی این هتل رویایی محسوب می شوند.

  • آدرس: مالدیو، بخش جنوبی شهر ماله.

هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا | Royal Island Resort & Spa

هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا را می توانید به عنوان بهترین هتل مالدیو انتخاب کنید و از اقامت در آن، لذت کامل را ببرید. این هتل مجلل و لوکس که با شن های نرم و سفیدرنگ ساحلی محاصره شده است، 150 ویلا با کلیه امکانات رفاهی دارد. ویلاهای این هتل، ضمن داشتن اینترنت، استخر، تلویزیون، وان آب و حمام اختصاصی، یک تراس با صندلی آفتاب گیر هم دارند. بنابراین، شما می توانید لذت آفتاب گرفتن از خورشید، آن هم با چشم اندازی به اقیانوس بی کران هند را تجربه کنید.

رستوران ها و کافه های این هتل دوست داشتنی از گذشته به واسطه داشتن مزه های متفاوت، زبانزد عام و خاص بوده اند. در میان غذاهای لذیذ محلی و بین المللی و نوشیدنی های خنک، دسرهای این هتل هستند که در بین رستوران های جزیره، معروفیت پیدا نموده اند.

در هتل رویال، سرگرمیات مهیجی هم وجود دارند که پیشنهاد می کنیم اگر فرصت داشتید، همه آن ها را امتحان کنید؛ سرگرمیاتی مانند اسکی روی آب، قایق سواری و تورها و جشن هایی که روی کشتی برگزار می شوند. از امکانات این هتل رویایی هم می توان به اینترنت، شاتل فرودگاهی، زمین بازی بچه ها، صندوق امانات، زمین تنیس، استخر، اسکواش، پذیرش 24 ساعته، مرکز تناسب اندام و اسپا، یوگا، ماساژ، امکانات وی آی پی نگهداری از کودک، اتاق های خانوادگی و اتاق چمدان اشاره نمود.

  • آدرس: مالدیو، جزیره Horubadhoo.

هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف | Taj Coral Reef Resort & Spa

از بزرگ ترین و بهترین هتل های مالدیو می توان به هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف اشاره نمود. طبیعتا با امکاناتی که این هتل دارد، اوقات بسیار پربار و مفرحی را در مالدیو سپری خواهید کرد. این هتل مجلل و مدرن، 62 اتاق با امکاناتی بی نقص و چیدمانی خیره نماینده و چشم نواز دارد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل، مجهز به اینترنت، حمامی لوکس با کلیه تجهیزات بهداشتی و تلویزیون هستند.

معماری زیبای هتل نیز موجب شده است تا مسافران هر اتاق، ضمن داشتن آرامشی خارق العاده، اوقات استراحت خود را با قابی زیبا از اقیانوس هند پشت سر بگذارند. گردشگرانی که ویوانتا را برای اقامت انتخاب می نمایند، به لطف سرگرمیات مهیجی که این هتل دارد، اصلا وقت خالی پیدا نخواهند کرد! این سرگرمیات از موسیقی زنده در محافل شبانه تا شرکت در تورهای ورزش دریایی متغیر هستند.

امکانات این هتل نیز شامل کرایه دوچرخه، شاتل فرودگاهی، زمین تنیس، اینترنت، استخر، مرکز تناسب اندام و اسپا، یوگا، ماساژ، صندوق امانات، امکانات وی آی پی نگهداری از کودک، پذیرش 24 ساعته، اسکواش، زمین بازی بچه ها، اتاق های خانوادگی و اتاق چمدان می شوند.

  • امتیاز هتل: 6/8 از 10
  • آدرس: مالدیو، جزیره Hembadhu.

هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند | Conrad Maldives Rangali Island

بهترین هتل مالدیو، هتل کنراد هتلی واقع در زیر آب است. بعضی از اتاق های این هتل که حدود 5 متر زیر آب های نیلگون اقیانوس هند قرار دارند، تجربه ای خارق العاده از سفر به مالدیو را در ذهنتان حک می نماید!

بدون شک هتل کنراد یکی از بهترین هتل های مالدیو است. در این هتل، تمام خاطرات خوش و تجربیات تکرارنشدنی، درست در زیر آب اتفاق می افتند. اتاق های شیشه ای هتل، مانند آکواریومی هستند که شما در 24 ساعت شبانه روز، می توانید چرخش ماهی ها و جانوران دریایی را در اطراف خود مشاهده کنید. لابه لای این مشاهدات بی نظیر، اگر خستگی به سراغتان آمد، می توانید یک ماساژور حرفه ای را استخدام کنید. ضمن اینکه فرصت برای غواصی های شبانه یا جت اسکی های اختصاصی هم برای شما کاملا مهیاست.

رستوران ها و کافه های متنوع این هتل نیز در هر ساعتی که شما اراده کنید، با لذیذترین غذاهای دریایی در دسترس شما هستند. در این هتل، برنامه های سرگرمیی مهیجی هم برای شما در نظر گرفته شده اند که مهم ترین آن ها، موسیقی زنده، پخش فیلم و برگزاری تورهای ورزش دریایی است. شاتل فرودگاهی، اینترنت، انواع استخر، باربیکیو، مرکز تناسب اندام و اسپا، یوگا، ماساژ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، اسکواش، زمین بازی بچه ها، اتاق های خانوادگی و اتاق چمدان، تنها گوشه ای از امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره هستند.

  • آدرس: مالدیو، آلیفو دالو آتول، جزیره رنگالی.

هتل کاندیما | Kandima Maldives

هتل کاندیما را هم باید گزینه ای دیگر به عنوان بهترین هتل مالدیو دانست که به علت داشتن خلاقیت بیشتر، در میان هتل های 5 ستاره مالدیو، رتبه بهتری را از آن خود می نماید. این هتل ویلاهایی با سبک استودیو دارد که فاصله تمام آن ها با ساحل، تنها یک قدم است! ویلاهای روی آب نیز شکل دیگری از واحدهای اقامتی هتل کاندیما هستند که با دارابودن تالاب و تراس اختصاصی، لحظاتی فراموش نشدنی را برای تان رقم می زنند.

چه اهل هنر باشید و چه اهل ورزش، در هتل کاندیما، برنامه های کاملا مهیجی برای تان در نظر گرفته شده است. ماساژ، فوتبال، والیبال، بدمینتون، تنیس و پارک آبی از سرگرمیات مهیج این هتل برای شیفتگان ورزش است. استودیوی عکاسی و نقاشی نیز دو برنامه مفرح برای علاقه مندان به هنر هستند. امکانات رفاهی این هتل، شامل شاتل فرودگاهی، اینترنت، ماساژ، صندوق امانات، امکانات وی آی پی نگهداری از کودک، پذیرش 24 ساعته، اسکواش، زمین بازی بچه ها و اتاق چمدان می شوند.

  • آدرس: مالدیو، جزیره کاندیما.

هتل دوسیت تانی | Dusit Thani Maldives Muddhoo

اگر صاحب فرزندی خردسال هستید، احتمالا هتل دوسیت تانی بهترین هتل مالدیو برای شما خواهد بود. این هتل، امکانات سرگرمیی فوق العاده ای را برای فرزند دلبند شما تدارک دیده است. زمین بازی، خانه درختی و کلوپ بچه ها از جمله سرگرمیاتی هستند که ویژه کودک شما طراحی شده اند.

این هتل نیز نظیر تمام هتل های 5 ستاره مالدیو، مجهز به تمام امکانات سرگرمیی و رفاهی متنوع است. شاتل فرودگاهی، اینترنت، ماساژ، صندوق امانات، امکانات وی آی پی نگهداری از کودک، پذیرش 24 ساعته و اتاق چمدان از جمله خدمات رفاهی این مجموعه هستند.

  • آدرس: مالدیو، جزیره مودهدو

هتل ریتی فارو | Reethi Faru

بعد از معرفی این تعداد از هتل های شیک 5 ستاره، هنوز هم در جست وجوی بهترین هتل مالدیو هستید؟ بی تردید هتل ریتی فارو همان گزینه مجذوب نمایندهی است که اسباب رضایت خاطر شما را فراهم می نماید. این هتل تعداد بی شماری از سرگرمیات زیرآب و روی آب را در اختیار شما می گذارد که تجربه هر کدام از آن ها، موجب افزایش آدرنالین خونتان می گردد.

ویلاهای این هتل، بخش مجذوب نماینده ماجرا هستند. استفاده از طراحی های مختلف در ساخت این ویلاها، باعث شده است تا گردشگران با هر سلیقه و احتیاجی، نهایت آرامش و رفاه را در آن ها تجربه نمایند. بعضی از ویلاهای این هتل، روی آب، بعضی روی ساحل و گروهی دیگر در یک باغ دلگشا قرار دارند. رستوران ها و بارهای این هتل نیز فرصتی ناب برای تجربه نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ بین المللی هستند.

  • آدرس: مالدیو، جزیره فیلایدو.

هتل های 4 ستاره مالدیو

اگر بودجه ای که قرار است به رزرو بهترین هتل مالدیو اختصاص دهید، در انتخاب هایتان محدودیت ایجاد نمی نماید، می توانید هتل های چهارستاره این کشور را انتخاب کنید. این دسته از هتل ها، امکانات رفاهی و سرگرمیی بسیار متنوع و مجذوب نمایندهی را در اختیار گردشگران قرار می دهند. بنابراین، اقامت در آن ها، می تواند فرصتی ناب برای پربارکردن خاطرات دوست داشتنی تان از سفر به مالدیو باشد. در ادامه، به توضیح بعضی از این هتل ها می پردازیم.

هتل میرو مالدیو | Meeru Maldives Resort Island

هتل ساحلی میرو بهترین هتل مالدیو و تنهاترین هتل در جزیره میروفنفوشی است. این هتل ساحلی، 20 اتاق بزرگ، 77 ویلای ساحلی، 83 ویلای جکوزی دار ساحلی، 27 ویلا مجاور آب و 77 ویلای جکوزی دار روی آب دارد.

اینکه شما کدامیک از ویلاهای این هتل را انتخاب می کنید، کاملا بستگی به نظر و سلیقه خودتان دارد؛ ولی پیشنهاد طلایی ما به شما، انتخاب ویلاهای روی آب است. علتمان هم از انتخاب این نوع ویلاها، سرگرمیات هیجان انگیز آبی است که به واسطه اقامت در این ویلاها، می توانید تجربه کنید. جالب است بدانید این دسته از ویلاها با پله به دریا راه پیدا می نمایند؛ قابلیتی که حتی تصورکردن آن هم می تواند حجم زیادی آدرنالین را در بدن ترشح کند.

مینی بار، سالن ورزشی، استخر روباز، سالن ماساژ، اتاق بازی و امکانات خانوادگی نظیر کلوپ های جداگانه برای کودک و نوجوان، از جمله خدمات رفاهی این هتل محسوب می شوند. هتل ساحل میرو یک کلوپ ورزشی هم دارد که در آن، می توانید تجهیزات لازم برای غواصی یا جت اسکی را کرایه کنید.

  • آدرس: مالدیو، آری آتول شمالی، جزیره میروفنفوشی.

هتل ساحل انگاگا | Angaga Island Resort & Spa

هتل ساحل انگاگا یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو است که بیشتر به علت امکان غواصی اش در مجاورت با جانوران دریایی مختلف شناخته می گردد. این هتل که نظیر هتل ساحل میرو، تنها هتل در یکی از جزایر مالدیو به نام انگاگا است، لحظاتی فراموش نشدنی را برای تان رقم می زند.

واحدهای اقامتی هتل ساحل انگاگا شامل 20 ویلای آلاچیقی روی آب، 50 ویلا در سبک مالدیوی و 20 ویلای سوپرلوکس روی آب می شوند. شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه تان، یکی از این مدل ویلاها را انتخاب کنید.

هتل ساحل انگاگا اگرچه بیشتر به غواصی اش معروفیت دارد؛ اما محدود به همین یک نوع سرگرمی هم نمی گردد. فوتبال ساحلی، والیبال، تنیس، شطرنج، پینگ پونگ، پیاده روی و جنگل نوردی نیز از دیگر سرگرمیات لذت بخشی هستند که می توانید به لطف اقامتتان در این هتل، آن ها را تجربه کنید. خوب است بدانید که فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ماله، تنها 25 دقیقه است.

  • آدرس: مالدیو، آری آتول جنوبی، جزیره انگاگا.

هتل ساحل خورشید | Sun Island Resort And Spa

در هتل ساحل خورشید، منظره های بکر و جاذبه هایی سرگرم نماینده در انتظارتان هستند. در این هتل که آن را باید گزینه ای دیگر به عنوان منحصربه فردترین و بهترین هتل مالدیو دانست، سرگرمیات فوق العاده هیجان انگیزی برای شما در نظر گرفته شده اند. این سرگرمیات از یک گردش هیجان انگیز در جزیره تا ماساژ روی آب و سرو غذاهای لذیذ محلی، متغیر هستند.

بخش بسیار مجذوب نماینده هتل ساحل خورشید، اقامتگاه ها و ویلاهای بسیار لوکسی است که مسافران را حسابی مجذوب خود می نمایند. این هتل صاحب 462 ویلای لوکس و مجلل با چشم میزانایی کاملا متفاوت، اما خیره نماینده است. بعضی از این ویلاها به غروب خورشید و بعضی دیگر به چشم انداز زیبای طلوع خورشید دید دارند. ضمن اینکه تعدادی از ویلاهای هتل ساحل خورشید، مناسب اقامت خانواده و بعضی از آن ها، بهترین گزینه برای اقامت زوج های جوان هستند. خلاصه کلام اینکه هتل ساحل خورشید با تدارک امکانات مختلف و داشتن چیدمان چشم نواز و زیبا، تجربه ای از اقامت در یک بهشت زمینی را برای شما رقم می زند.

  • آدرس: مالدیو، آری آتول جنوبی، نالاگورایدو.

هتل های 3 ستاره مالدیو

هتل های 3 ستاره این کشور رویایی هم همگی می توانند در فهرست بهترین هتل های مالدیو جا خوش نمایند. با این تفاوت که ضمن ارائه امکانات رفاهی مطلوب، در مقایسه با هتل های لوکس و مجلل، قیمت مناسب تری دارند. در ادامه، همراه ما باشید تا بهترین هتل های 3 ستاره مالدیو را آنالیز کنیم.

هتل رویاها

قیمت مناسب، امکانات سرگرمیی متنوع و موقعیت جغرافیایی ایده آل، 3 ویژگی منحصربه فرد هتل رویاها هستند که آن را تبدیل به بهترین هتل در مالدیو با 3 ستاره نموده اند. این هتل 3 ستاره مناسب ترین گزینه برای کسانی است که می خواهند اقامتی نزدیک به مرکز مالدیو داشته باشند.

آنچه بیش از همه، این هتل را میان گردشگران دوست داشتنی نموده، نزدیکی آن به ساحل و فرودگاه بین المللی ماله است. شما با اقامت در هتل رویاها، تنها به میزان 30 قدم با ساحل و 3 کیلومتر با فرودگاه فاصله خواهید داشت. ضمن اینکه به علت نزدیکی این هتل با ماله، مرکز مالدیو، امکان دسترسی به بسیاری از جاذبه های گردشگری این جزیره را هم دارید.

از موقعیت جغرافیایی هتل رویاها که بگذریم، باید به امکانات سرگرمیی متنوع آن اشاره کنیم؛ امکاناتی همانند ماهی گیری، قایق سواری و موج سواری که هر کدام از آن ها، می تواند لحظاتی خوش را برای شما بسازد. این هتل امکانات رفاهی قابل قبولی هم دارد که از میان آن ها، می توان به اینترنت رایگان اشاره نمود.

  • آدرس: مالدیو، ماله، هول هوماله، آهیگاس ماگو

هتل بلیس دیگورا | Bliss Dhigurah

دوست دارید در هتلی دیگر به عنوان بهترین هتل مالدیو، حس راحتی در منزل را تجربه کنید؟ هتل بلیس دیگورا با داشتن فضایی کاملا خودمانی و صمیمانه، این احساس ناب را به شما هدیه می دهد. این هتل که در جزیره دیگورا واقع شده، دارای یک ساحل اختصاصی است. شما در این ساحل اختصاصی، ضمن داشتن راحتی و امنیت فوق العاده، می توانید خودتان را مهمان ورزش های آبی مختلف کنید. پرطرفدارترین ورزش آبی هم در این جزیره، غواصی است که اگر یک بار امتحان کنید، برای همواره شیفته این ورزش خواهید شد.

در هتل بلیس دیگورا از بالکن های زیبای رو به دریای این هتل گرفته تا سبدهای پیک نیکی که کارمندان، آن ها را برای استراحت بعد از سرگرمیات ورزشی، برای شما تدارک دیده اند همه گزینه های مجذوب نمایندهی هستند. حال به تمام این مجذوب نمایندهیت ها، امکاناتی نظیر رستوران، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، وان آب گرم و تهویه مطبوع را هم اضافه کنید. مجموعه تمام این موارد در کنار هم، اوقاتی بسیار لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد.

  • آدرس: مالدیو، جزیره دیگورا، فاریدهی ماگو.

استراحتگاه جزیره بیادو

اگر جزو زوج های خوشبختی هستید که مالدیو را برای ماه عسل انتخاب نموده اند، خبرهای خوبی برای تان داریم! استراحتگاه جزیره بیادو با تدارک مرنامی کاملا سنتی، لذت باهم بودنتان را دوچندان می نماید. در این استراحتگاه، می توانید دوباره لباس سنتی عروس و دامادی را به تن کنید و در کنار ساحل، جشنی به یادماندنی را از عروسی تان به ثبت برسانید. میزبان این مرنام باشکوه و صمیمانه هم کارکنان خوش ذوق و باسلیقه استراحتگاه جزیره بیادو هستند.

این استراحتگاه مزیت های دیگری هم دارد که اولین و مهم ترین آن، قرارگیری اش روی ساحل زیبای جزیره بیادو است. از اتاق های این استراحتگاه، می توانید تماشاگر زیبایی و شکوه اقیانوس های آبی باشید. رستوران فضای آزاد، سرویس رایگان برای رفت وبرگشت به فرودگاه، سالن ماساژ و خدمات مربوط به ورزش های آبی هم از جمله امکانات رفاهی این استراحتگاه محسوب می شوند. شایان ذکر است که این هتل با فرودگاه ماله، با یک قایق پرسرعت، تنها به میزان 40 دقیقه فاصله دارد.

  • آدرس: مالدیو، آتول جنوبی ماله، جزیره بیادو.

هتل شن های کریستالی | Crystal Sands Maafushi

از هتل شن های کریستالی هم باید به عنوان گزینه ای دیگر در فهرست بهترین هتل مالدیو یاد کرد. این هتل که در جزیره مافوشی واقع شده است، فاصله بسیار نزدیکی با ماله دارد. بنابراین، هر زمان که از حال وهوای جزیره خسته شدید، می توانید خودتان را به شهر برسانید و از جاذبه های دیدنی آن بازدید کنید.

البته این نکته را نباید فراموش کنیم که در هتل شن های کریستالی، آنقدر سرگرمیات هیجان انگیز برای مسافران تدارک دیده شده است که جایی برای هیچ گونه خستگی باقی نخواهد ماند. اولین و بهترین نوع این سرگرمیات، ماهی گیری است. شما می توانید در ساحل این جزیره، مشغول ماهی گیری شوید و سپس لذت این سرگرمی را با نوش جان کردن ماهی کبابی کامل کنید. جت اسکی، موج سواری و پاراسیلینگ نیز از سرگرمیات دیگری هستند که حتما باید یک بار آن ها را در این جزیره امتحان کنید.

رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان و مینی بار از امکانات رفاهی این مجموعه هستند. ضمن اینکه 18 اتاق هتل شن های کریستالی، مجهز به تلویزیون، قهوه ساز و دستگاه تهویه مطبوع نیز هستند.

  • آدرس: مالدیو، آتول جنوبی ماله، جزیره مافوشی، خیابان میری ماگو.

هتل های 2 ستاره مالدیو

نوبتی هم که باشد، نوبت به معرفی مقرون به صرفه قیمت ترین هتل های مالدیو است. خیلی از گردشگران به اقامت در هتلی با امکانات کاملا معمولی راضی هستند. برای این گروه از افراد، اهمیتی ندارد که در بهترین هتل مالدیو یا لوکس ترین آن اتاق رزرو نمایند؛ آنچه بیشتر از همه مهم است، غرق شدن در زیبایی های بی حدوحصر جزیره های نیلگون مالدیو است. ما نیز به احترام سلیقه و احتیاج این گروه از افراد، بخش پایانی این مطلب را به معرفی هتل های مقرون به صرفه قیمت و 2 ستاره مالدیو اختصاص می دهیم.

اقامتگاه مادیوارو کرو | Madivaru Kro

اقامتگاه مادیوارو کرو تنها نام یک هتل مقرون به صرفه قیمت را دارد؛ اما در واقعیت، معماری و طراحی داخل آن و امکاناتی که برای گردشگران تدارک دیده شده است، چیزی کمتر از هتل های لوکس این کشور نیست.

این اقامتگاه که گزینه ای کاملا مالی برای مقاصد کاری یا گردشگری شماست، امکانات متنوعی دارند. خدماتی همانند اینترنت رایگان، دستگاه تهویه مطبوع، مجهزبودن اتاق ها به جعبه یاری های اولیه و چتر برای روزهای بارانی و مینی بار از جمله خدمات ارزنده ای هستند که در این هتل 2 ستاره یافت می شوند.

در اقامتگاه مادیوارو به عنوان بهترین هتل مالدیو با 2 ستاره، برای شما برنامه های مفرحی تدارک دیده شده است. سالن یوگا و باشگاه بدنسازی از جمله امکانات سرگرمیی این هتل هستند که در آن ها، می توانید لحظات اقامتتان در هتل را پربارتر کنید. ضمن اینکه مادیوارو تمامی تجهیزات را در رشته های ورزشی مختلف در اختیار شما قرار می دهد. در آخر، باید به این نکته مهم اشاره کنیم که پوشیدن لباس شنا در سواحل مجاور با این اقامتگاه، برخلاف سایر هتل های دیگر، ممنوع نیست.

  • آدرس: مالدیو، جزایر مالدیو، آلیف آتول، بدو ماگو.

مهمانسرای لیبرتی | Liberty Guest House

یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو با قیمت مناسب که لحظاتی کاملا خاطره انگیز را برای شما رقم می زند، مهمانسرای لیبرتی است. کارمندان خوش ذوق این مهمانسرا، به تعداد ستاره های آن کاری ندارند؛ آن ها نهایت ذوق و سلیقه خود را به کار می گیرند تا مسافران، بیشترین لذت را از اقامت در این مهمانسرا تجربه نمایند. دستاورد این همه کوشش و خوش سلیقگی را هم می توانید در میز صبحانه ای که برای تان تدارک دیده شده است، مشاهده کنید.

از دیگر دلایلی که موجب جذب بسیاری از گردشگران به این مهمانسرای زیبا شده، مجاورت آن با ساحل است. ضمن اینکه مهمانسرای لیبرتی مشرف به باغی بزرگ است؛ بنابراین، در آن می توانید قابی زیبا از طبیعت سرسبز و ساحل زیبای مالدیو را داشته باشید. از طرفی، مهمانسرای لیبرتی با دارابودن سوئیت های خانوادگی، می تواند بهترین گزینه برای سفرهای گروهی شما باشد. اتاق های خانوادگی این مهمانسرا که همگی مجهز به تهویه مطبوع و اینترنت رایگان هستند، 3 تخت یک نفره دارند.

  • آدرس: مالدیو، جزایر مالدیو، آتول آری جنوبی، کانیماگو، بهشت غواصی لیبرتی.

رویایی ترین سفرتان به مالدیو را با ما تجربه کنید!

جاهای دیدنی مالدیو بسیارند! مالدیو سرزمینی بهشتی با جزایر متنوع و هتل های لوکس است که هر گوشه از آن را که برای اقامت برگزینید، زیباترین منظره ها در انتظارتان است. طبیعتا انتخاب از میان هتل های بسیار مجلل و لوکس این کشور بهشتی، کاری سخت و سخت است. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در مالدیو سفری متفاوت را به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا تجربه کنید.

از میان هتل های ذکرشده در این مطلب، شما کدامیک را برای اقامت خود در مالدیو انتخاب می کنید؟ در قسمت نظرات، برای مان از تجربه ها و نظرات خود بنویسید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های مالدیو

بهترین هتل های 5 ستاره مالدیو کدامند؟

هتل کورومبا، هتل پارادایس، هتل شرایتون و هتل باروس از بهترین هتل های 5 ستاره مالدیو هستند.

بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو کدامند؟

از بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو، هتل ساحل میرو، هتل ساحل انگاگا و هتل ساحل خورشید هستند.

بهترین هتل های 3 ستاره مالدیو کدامند؟

هتل رویاها، هتل بلیس دیگورا و هتل شن های کریستالی، جزو بهترین هتل های 3 ستاره مالدیو محسوب می شوند.

مقرون به صرفه قیمت ترین هتل های مالدیو کدامند؟

اقامتگاه مادیوارو کرو و مهمانسرای لیبرتی از مقرون به صرفه قیمت ترین هتل های مالدیو هستند.

بهترین هتل های مالدیو که فاصله کوتاه تری با فرودگاه دارند، کدامند؟

هتل کورومبا، هتل پارادایس، هتل شرایتون، هتل کاندیما، هتل دوسیت تانی و استراحتگاه جزیره بیادو فاصله بسیار کوتاهی با فرودگاه بین المللی ماله دارند.

بهترین هتل ساحلی مالدیو کدام است؟

هتل وِلاسارو مالدیوز بهترین هتل ساحلی در مالدیو است.

منبع: فلای تودی
انتشار: 22 آذر 1402 بروزرسانی: 22 آذر 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2401

به "برترین هتل های مالدیو برای اقامت در بهشت آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مالدیو برای اقامت در بهشت آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید