بازار چین برای صادرات خرمای بم مناسب است

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: فرماندار بم گفت: بازار بزرگ چین برای صادرات خرمای شهرستان بم مناسب است.

بازار چین برای صادرات خرمای بم مناسب است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

حسین زین الصالحین در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بم در حاشیه سفر سفیر چین به شهرستان بم ، اظهار کرد: سالانه به طور متوسط بیش از 200 هزار تن خرمای مضافتی مرغوب در منطقه فراوری می گردد که کشور چین می تواند بازار بسیار خوبی برای صادرات خرما باشد.

وی توضیح داد: در سفر سفیر چین به بم بر ضرورت مهیا شدن شرایط برای ورود خرمامضافتی به این کشور صحبت نموده ایم و سفیر نیز در این زمینه قول همکاری داده اند.

فرماندار بم با بیان اینکه شهرستان بم از جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است، گفت: توسعه صنعت مهم گردشگری به طور جدی در دستور کار واقع شده است.

زین الصالحین از سفیر چین در ایران خواست تا به عنوان سفیر فرهنگی بم شرایط حضور هرچه بیشتر گردشگران چینی را در بم فراهم کند.

وی شهرستان بم را از قطب های فراوری خودرو در کشور عنوان نمود و اضافه کرد: همکاری شرکت های چینی درمنطقه تجاری ارگ جدید بم بسیار خوب است و امیدواریم تا این همکاری هرچه بیشتر افزایش یابد.

فرماندار بم با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 5 هزار نفر در منطقه تجاری ارگ جدید مشغول به کار هستند، اعلام نمود: با برنامه ریزی های اجرا شده این میزان اشتغال در سال آینده به دو برابر افزایش می یابد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 459

به "بازار چین برای صادرات خرمای بم مناسب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار چین برای صادرات خرمای بم مناسب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید