کشف مزرعه بیت کوین در یک خانه ای در ستارخان

به گزارش مجله گرافیک، خبرگزاری خبرنگاران- 400 دستگاه استخراج ارز دیجیتال را از یک واحد مسکونی در محدوده ستارخان کشف و ضبط شد.

کشف مزرعه بیت کوین در یک خانه ای در ستارخان

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ ضرغام آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران عظیم با اعلان این خبر گفت: این واحد مسکونی به مزرعه استخراج غیرقانونی بیت کوین تبدیل شده بود و علاوه بر آن خرید و فروش دستگاه های استخراج و خدمات پس از فروش آن نیز به طور گسترده در محل انجام می شد.

وی اضافه کرد: با دریافت خبر هایی از منابع اطلاعاتی و خبری در مورد تبدیل یک واحد مسکونی به محلی برای استخراج غیرقانونی بیت کوین و خرید و فروش دستگاه های ان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ستارخان نهاده شد.

سرهنگ آذین با تاکید بر اینکه همه کار ها بر خلاف قانون و بدون هرگونه مجوزی انجام می شد، گفت: در مجموع ماموران 400 دستگاه استخراج کننده را از این محل کشف و ضبط کردند که تعدادی از این دستگاه ها فعال نبود و برای فروش یا تعمیر در محل قرار داشت، اما تعدادی از آن ها نیز فعال و در حال استخراج ارز دیجیتال بود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران عظیم با بیان اینکه 7 نفر شامل 3 زن و 4 مرد هم دستگیر شدند، گفت: برای دستگیرشدگان پفراینده ای جداگانه تشکیل شده است و برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و واحد مسکونی نیز با حکم قضایی پلمب شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1705

به "کشف مزرعه بیت کوین در یک خانه ای در ستارخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف مزرعه بیت کوین در یک خانه ای در ستارخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید