پیام تسلیت مدیر مرکز انیمیشن و معاون امور استان های حوزه هنری در پی درگذشت محمد ابوالحسنی خبرنگاران

به گزارش مجله گرافیک، مدیر مرکز انیمیشن و معاون فرهنگی هنری امور استان ها و مجلس حوزه هنری درگذشت محمد ابوالحسنی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مدیر مرکز انیمیشن و معاون امور استان های حوزه هنری در پی درگذشت محمد ابوالحسنی خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران،به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محمد ابوالحسنی، تهیه کننده و خالق انیمیشن دیرین دیرین که چهار روز پیش با 30 درصد درگیری ریه به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کرده بود، در صد درگیری ریه اش به 85درصد رسید و امروز (شنبه هفتم فرووردین) دارفانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این تهیه کننده، امیر رضا مافی مدیرمرکز انیمیشن حوزه هنری و داود ضامنی معاون فرهنگی هنری امور استان ها و مجلس حوزه هنری، در پیام هایی جداگانه درگذشت محمد ابوالحسنی، را تسلیت گفتند.

در متن پیام تسلیت مدیرمرکز انیمیشن حوزه هنری آمده است:

خبر درگذشت جناب آقای محمد ابوالحسنی از تهیه کنندگان پر سابقه هنر، صنعت انیمیشن، بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا، داغ بزرگی بر دل فعالان پویانمایی ایران گذاشت.

ابوالحسنی جزو پیش قراولان تولید صنعتی انیمیشن در ایران بود و با تهیه آثاری همچون دیرین دیرین نقش بسزایی در حرفه ای شدن تولیدات پویانمایی ایفا کرد و با ذهن خلاق و مبتکر خود توانست جهت نویی را در تبلور خلاقیت جوانان ایرانی در خدمت اقتصاد فرهنگ، همواره سازد.

مجموعه مرکز انیمیشن حوزه هنری، ضمن تسلیت به اهالی گرانقدر عرصه انیمیشن و خانواده مرحوم ابوالحسنی، یاد، خاطره و میراث معنوی ایشان را همواره زنده نگاه خواهد داشت، ان شاءالله.

همچنین متن پیام تسلیت معاون فرهنگی هنری امور استان ها و مجلس حوزه هنری به شرح زیر است:

محمد ابوالحسنی از مدیران خلاق، نوآور و پیشگام در عرصه صنعت انیمیشن و وب سری کشور، امروز شنبه هفتم فروردین ماه، ناباورانه دار فانی را وداع گفت. با این تهیه کننده انیمیشن، توفیق داشتم سال 98 و 99 یک مجموعه انیمیشن بسیار جذاب با نام خداحافظ هیولا را با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به شیوه ای جذاب و نوآورانه تولید کنیم.

قرار است این مجموعه در سال 1400 بعد از اتمام مراحل فنی، توسط حوزه هنری پخش شود. چقدر دلم می خواست عمر ایشان به دنیا باقی بود و مجموعه ای که طی ماه ها تلاش با کمک یک تیم خلاق و حرفه ای تولید شد را می دید.

فقدان این مدیر با اخلاق، ایده پرداز، مبتکر، مهربان و دوست داشتنی برای جامعه هنری ایران ضایعه ای بزرگ است.

اینجانب درگذشت ایشان را به خانواده وی، همکارانشان و فعالان پویانمایی در ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این دوست نازنین، غفران و رحمت بیکران طلب می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1668

به "پیام تسلیت مدیر مرکز انیمیشن و معاون امور استان های حوزه هنری در پی درگذشت محمد ابوالحسنی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت مدیر مرکز انیمیشن و معاون امور استان های حوزه هنری در پی درگذشت محمد ابوالحسنی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید