پلوسی به شرایط بد مالی آمریکا اعتراف کرد

به گزارش مجله گرافیک، در شرایطی که بسیاری از شهروندان آمریکا با نگرانی منتظر اطلاعیه ای از بسته کمکی جمهوری خواستار بابت ویروس کرونا هستند، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که وقت رو به اتمام است.

پلوسی به شرایط بد مالی آمریکا اعتراف کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رهبران جمهوری خواه و مذاکره نمایندگان کاخ سفید خواست تا به دفترش بیایند تا جمهوری خواستار ترغیب شوند سریعتر مذاکرات با دموکرات ها را پیش ببرند.

پلوسی گفت: اگر جمهوری خواستار برای خانواده های شاغل اهمیت قائل باشند، این فرایند خیلی طول نخواهد کشید.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از ماه مه که قانون سه تریلیون دلاری قهرمانان در این نهاد کنگره به تصویب رسید، منتظر پیشنهاد طرف مقابل مانده است. پلوسی معتقد است که یک طرح یاریی نباید به شکل تکه تکه ایجاد گردد و اینکه یک یاری بزرگتر احتیاج است.

نانسی پلوسی تاکید نمود: بچه ها گرسنه هستند، خانواده ها از پس اجاره بها بر نمی آیند، بیکاری به اوج می رسد و جمهوری خواستار می خواهند دوباره متوقف شوند و تدریجی عمل نمایند. از آنها برای حضور در دفترم و انجام این کار دعوت می کنم. ما بیش از دو ماه است که آماده گفت وگو هستیم.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1243

به "پلوسی به شرایط بد مالی آمریکا اعتراف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی به شرایط بد مالی آمریکا اعتراف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید