پارسایی: اعتراض مان به داوری را کتباً به کمیته داوران اعلام می کنیم

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم هندبال فراز بام گفت: اشتباهات داوری روی تیم ما تأثیر گذاشت و به همین دلیل اعتراض خود را کتباً به فدراسیون اعلام می کنیم.

پارسایی: اعتراض مان به داوری را کتباً به کمیته داوران اعلام می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید پارسایی سرمربی فراز بام خائیز دهدشت پس از شکست برابر سپاهان در لیگ برتر هندبال گفت: شاهد یک بازی پایاپای بودیم. البته اشتباهات تأثیرگذاری از داور را شاهد بودیم که آن را کتباً به کمیته داوران اعلام می کنیم. بازی پخش مستقیم بود و همه دیدند که این داوری ها در ابتدای بازی تأثیرگذار بود و شیرازه تیم ما را به هم ریخت.

وی افزود: تیم ما جوان است و در روزی بازی کردیم که در دو بخش یعنی دروازه بانی و خط زنی دو بازیکن خود را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداشتیم. حریف هم در فضایی که برای آنها ایجاد کردیم، فشار آورد و باعث شد اختلاف زیادی ایجاد گردد. همچنین دو بازیکن ما به تازگی از بیماری کرونا رها شدند و از نظر ریوی و تنفسی آمادگی کافی را نداشتند. همه اینها باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

سرمربی تیم هندبال فراز بام بیان کرد: امیدوارم در زمانی که لیگ تعطیل است، با ریکاوری مجدد به شرایطی برسیم که بتوانیم مسائل را جبران کنید. باز هم از همین جا می گویم وقتی بازی به صورت مستقیم پخش می گردد و به منظور نشان دادن بیشتر این رشته تلاش می گردد، داوری هم باید در سطح بازی باشد. واقعاً داوری روی بازی تأثیر گذاشت که قطعاً پیگیر آن خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از بابت حضور در کمیته انضباطی به دلیل صحبت هایی که در مورد داوری بیان کردید، نگران نیستید؟، گفت : صحبت های من مکتوب هم اعلام می گردد. همه کارشناسان داوری را دیدند و به اشتباهات داور اذعان دارند. من حاضرم در هر کمیته ای پاسخگو باشم.

پارسایی درباره ادامه جهت فراز بام در لیگ گفت: باز هم تلاش ما برای رسیدن به سکوست و مطمئن باشید که این تیم دوباره برمی گردد و با بازیکنان جوان و باتجربه خود به هدفی که روز اول طراحی کرده است، نزدیک می گردد. ما در این شرایط باید با کرونا، داوری و شرایط اقتصادی بجنگیم . ما در این شرایط اقتصادی این همه هزینه نکردیم که در میدانی حاضر شویم و فضایی ایجاد گردد که داور برای ما تصمیم گیری کند. در مقطعی که پاکدل رئیس فدراسیون بوده است، از این اتفاقات ندیدیم و امیدوارم کمیته فنی در چیدمان داوران بهتر عمل کند و نظارت دقیق تری داشته باشد تا هندبال در فضای امن و آرامش قرار گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1415

به "پارسایی: اعتراض مان به داوری را کتباً به کمیته داوران اعلام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارسایی: اعتراض مان به داوری را کتباً به کمیته داوران اعلام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید