بانک سرمایه امشب راهی ویتنام می گردد

به گزارش مجله گرافیک، تیم والیبال بانک سرمایه امشب (یکشنبه) برای حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا راهی ویتنام می گردد.

بانک سرمایه امشب راهی ویتنام می گردد

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از هفتم تا پانزدهم تیرماه به میزبانی شهرهای نام دین و نین بین ویتنام برگزار می گردد.

تیم والیبال بانک سرمایه به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران با راهنمایی مصطفی کارخانه در این رقابت ها حضور پیدا می نماید که گروه بندی دور مقدماتی به توضیح زیر است:

گروه A: ویتنام، عراق، سریلانکا

گروه B: ایران (بانک سرمایه) - چین تایپه

گروه C: قطر، قزاقستان، هنگ کنگ، استرالیا

گروه D: ژاپن، چین، مالدیو، تایلند

مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، اوکاش ژیگادوو، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف، قاسم کارخانه، علی شفیعی، علیرضا جلالی، مجتبی یوسفی، بهزاد حیدری شاهی و رحمان داوودی 14 بازیکن اعزامی تیم بانک سرمایه به این رقابت ها هستند.

همچنین مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی، مصطفی منطقی (سرپرست)، سیامک افروزی (پزشک)، محمدرضا تندروان و کامبیز یعقوبی (مربیان)، رضا زینل زاده (مربی بدنساز)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) و علی تاج الدین به عنوان آنالیزور تیم بانک سرمایه را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

تیم والیبال بانک سرمایه ایران در تنها بازی مرحله گروهی، هشتم تیرماه به مصاف نماینده چین تایپه می رود.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های آسیا از سال 1999 شروع و اولین دوره آن به میزبانی چین برگزار گردید. در این رقابت ها که هجده دوره از برگزاری آن می گذرد، تیم های پیکان، صنام، سایپا، کاله مازندران، متین ورامین و بانک سرمایه به عنوان نمایندگان ایران حاضر شدند. سال جاری نیز تیم بانک سرمایه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت ها حضور دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 371

به "بانک سرمایه امشب راهی ویتنام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک سرمایه امشب راهی ویتنام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید