خبرنگاران گشت های پلیس در جزیره کیش سه برابر افزایش یافت

به گزارش مجله گرافیک، کیش - خبرنگاران - فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره فعالیت شبانه روزی پلیس در ایام نوروز 1400 گفت: سال جاری گشت های این فرماندهی نسبت به پارسال سه برابر افزایش یافته است.

خبرنگاران گشت های پلیس در جزیره کیش سه برابر افزایش یافت

سرهنگ علی اصغر جمالی روزدوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در امسال 30 واحد گشت پلیسی در جزیره فعال شده که این گشت ها با همکاری پلیس های هدایت و رانندگی و انتظامی نسبت به تامین امینت مسافران و نظم بخشی به رانندگی فعالیت دارند.

وی اضافه نمود: پلیس های تخصصی دیگر جزیره نیز به منظور ارتقای سطح امنیت و آسایش خاطر مسافران و کیشوندان همیشه گشت ها و نظارت های خود را در سطح جزیره ادامه می دهند و به صورت یکپارچه با فرماندهی انتظامی در حال رصد وقایع هستند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه در امسال شعال امنیت، سلامت و نشاط بهاری برای توریستان در نوروز 1400 از سوی فرماندهی انتظامی کشور انتخاب شده است یادآور شد: برای عملی شدن این شعار تامین امنیت مردم به عنوان اولویت اصلی ماموران انتظامی در دستورکار قرارگرفته است.

سرهنگ جمالی اضافه نمود: پایگاه ها و کارکنان پلیس کیش به صورت 100 درصدی در ایام نوروز فعال هستند و مردم در زمان احتیاج و مواقع ضروری می توانند به وسیله سامانه ارتباطی 110 از حمایت نیروهای پلیس برخوردار شوند.

وی یادآور شد: تحقق برنامه های پلیس با مشارکت عموم محقق می گردد و پلیس راهور نیز با سامانه ارتباطی 120 برای برطرف احتیاجهای مردم در حوزه راهور آماده خدمت رسانی است.

جزیره کیش یکی از چهار مناطق توریست پذیر جنوب غرب آسیا بوده که همه ساله حدود یک میلیون و 800 هزار نفر توریست پذیرش می کرد که در سال گذشته به حداقل ممکن رسیده است.

پذیرش مسافر کیش در تعطیات عید نوروز سال 1400 نیز به نسبت نوروز سال 1398 (قبل از شیوع کرونا) حدود 50 درصد کاهش یافته است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از 91 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده که در گذشته آن را قیس می خواندند.

این جزیره از دیرباز تا به امروز به دلیل موقعیت راهبردی، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه جانبه مالی و توریستی مقصد توریستان و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همیشه یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1694

به "خبرنگاران گشت های پلیس در جزیره کیش سه برابر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گشت های پلیس در جزیره کیش سه برابر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید