همایش سرمایه گذاران گردشگری اردبیل در تهران برگزار می شود

به گزارش مجله گرافیک، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری همایش جذب سرمایه‌گذاران گردشگری این استان در فرهنگسرای نیاوران شهر تهران خبر داد.

همایش سرمایه گذاران گردشگری اردبیل در تهران برگزار می شود

به‌گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی سرپرست این اداره کل، امروز چهارشنبه 17 مرداد با اعلام این خبر تصریح کرد: این همایش با حضور سرمایه داران استان اردبیل که در استان های دیگر به ویژه تهران ساکن هستند، برگزار می‌شود.

او با اذعان به نقش مؤثر سرمایه گذاری در رونق گردشگری اردبیل تصریح کرد: در نظر داریم در این همایش پکیج های سرمایه گذاری به سرمایه داران معرفی و زمینه جذب آن ها به استان اردبیل فراهم شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآورشد: لازمه برگزاری این همایش وجود بانک اطلاعاتی جامع از سرمایه داران استان اردبیل است که تهیه وتدوین آن به معاونت سرمایه گذاری محول شد.

فلاحی تاکید کرد: بانک جامع اطلاعات سرمایه داران با همکاری خانه استان اردبیل واقع در تهران تهیه شده و در همایش سرمایه گذاران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

او به برگزاری این همایش در آبان ماه سال جاری اشاره و تصریح کرد: این رویداد فرصتی جهت جلب مشارکت بخش خصوصی در تقویت تاسیسات گردشگری استان خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان جلب مشارکت بخش خصوصی در صنعت گردشگری این استان را از برنامه های اولویت دار این اداره کل برشمرد.

منبع: chtn.ir
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 3

به "همایش سرمایه گذاران گردشگری اردبیل در تهران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش سرمایه گذاران گردشگری اردبیل در تهران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید