ناتو از طرحِ جامع اصلاحات ساختاری در این ائتلاف رونمایی می نماید

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو روز چهارشنبه از طرح های جدید این ائتلاف نظامی که در راستای به روز رسانی و ایجاد تغییر در روابط با واشنگتن مطرح می شوند، رونمایی خواهد نمود.

ناتو از طرحِ جامع اصلاحات ساختاری در این ائتلاف رونمایی می نماید

بر اساس این گزارش، این اصلاحات ساختاری قرار است پس از چهار سال رابطه متلاطم و حداقلی میان ناتو و واشنگتن که در پی عدم علاقه ترامپ به حمایت از این پیمان نظامی میان دو طرف ایجاد شده بود، مطرح شوند.

گفته می گردد مقابله با توسعه نظامی چین و روسیه از جمله مواردی هستند که قرار است ناتو در قالب برنامه بلندمدت خود به آنها بپردازد و امیدوار است بتواند نظر مساعد جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا را برای حمایت از این طرح ها جلب نماید.

این طرح ها در هشت حوزه مختلف مورد طراحی و پردازش قرار گرفته اند که موارد متعددی از مقابله با تغییرات آب و هوایی زمین گرفته تا افزایش پایدار بودجه عملیات نظامی ناتو در آن گنجانده شده اند.

قرار است پیش نویس این اصلاحات طی ماه های آینده به بحث و آنالیز رهبران ناتو گذاشته گردد.

مقام های ارشد این پیمان نظامی امیدوارند در قالب طرح های مطرح شده بتوانند به اهدافی همچون جلب نظر مساعد جانشین ترامپ برای حمایت قوی از این پیمان و همچنین کاهش اختلافات سیاسی میان اعضای ناتو دست یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1628

به "ناتو از طرحِ جامع اصلاحات ساختاری در این ائتلاف رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتو از طرحِ جامع اصلاحات ساختاری در این ائتلاف رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید