خبرنگاران امیدواری برلین به برداشته شدن موانع بازرگانی میان آمریکا و اروپا

به گزارش مجله گرافیک، تهران - خبرنگاران - پتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان روز دوشنبه ابراز امیدواری کرد که با به قدرت رسیدن دولت تازه جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا (از اول بهمن ماه)، موانع بازرگانی میان ایالات متحده و اروپا برداشته گردد.

خبرنگاران امیدواری برلین به برداشته شدن موانع بازرگانی میان آمریکا و اروپا

با ما سفر کنید و با تورهای سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز از برلین؛ آلتمایر اضافه نمود: من از صمیم قلبم امیدوارم که دولت تازه ایالات متحده به ما برای دستیابی به اجماع و توافق در باره روابط بازرگانی میان این کشور و اتحادیه اروپا یاری کند و ما بتوانیم بسیاری از اقدامات در خصوص تعرفه ها و عوارض بازرگانی ناشی از سیاست ها حمایت گرایانه (کنونی واشنگتن) را از میان برداریم.

وی اضافه نمود: این آرزو و امیدواری در خصوص شریکان بازرگانی اروپا در چین و دیگر بخش های آسیا نیز صادق است و به آنها آشکارا گفته ایم که نمی توانیم اقدامات حمایتی و سرکوب قیمت ها را بپذیریم و بر بازارهای عادلانه، آزاد و باز پافشاری می کنیم.

پانزده اقتصاد مهم منطقه آسیا و اقیانوسیه روز یکشنبه (25 آبان ماه) عظیم ترین پیمان بازرگانی دنیا را با حمایت پکن و بدون حضور واشنگتن تشکیل دادند. این کشورها در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ از پیمان بازرگانی همانندی در منطقه آسیا و اقیانوسیه خارج شده بودند.

ویتنام اعلان کرد: این اتحادیه تازه بازرگانی، 30 درصد اقتصاد، 30 درصد جمعیت دنیا و بیش از 2 میلیارد مشتری و مصرف کننده را در بر می گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1414

به "خبرنگاران امیدواری برلین به برداشته شدن موانع بازرگانی میان آمریکا و اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امیدواری برلین به برداشته شدن موانع بازرگانی میان آمریکا و اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید