فعالیت چهار کتابخانه عمومی زنجان در ایام نوروز

به گزارش مجله گرافیک، امیرعلی نیک بخش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: فعالیت کتابخانه های عمومی استان در روزهای تعطیل مطابق روال سابق و مطابق شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

فعالیت چهار کتابخانه عمومی زنجان در ایام نوروز

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت در کتابخانه های شهری نیز به صورت شیفت یکسره براساس دستورالعمل ابلاغی داخلی فعالیت کتابخانه های عمومی است، اضافه کرد: ساعت و نحوه فعالیت کتابخانه ها پس از ایام نوروز به روال سابق باز می شود که از ساعت 8 و 30 دقیقه تا ساعت 14 است.

وی شرح داد: طبق برنامه ریزی اجرا شده در ایام نوروز امسال 4 کتابخانه سید افضل موسوی گلشهر، سهروری و کتابخانه خیرساز حاج احمد مهدوی در زنجان و یک کتابخانه نیز در ابهر طبق زمان بندی معین شده فعالیت دارند.

نیک بخش با اشاره به اینکه در ایام نوروز طرح پیک کتاب نیز فعال است، گفت: در این طرح که برای بعد از دوران کرونا برنامه ریزی شده به جای اینکه مردم به کتابخانه ها مراجعه کنند، ما کتاب را به مردم می رسانیم.

وی با اشاره به شیوه اجرای طرح پیک کتاب اضافه کرد: در طرح پیک کتاب بعد از تماس شهروندان با کتابخانه ها بلافاصله تقاضا رصد شده و کتاب مورد نظر در منزل به فرد مورد نظر رسانده می شود و بعد از چند روز نیز تحویل گرفته می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در چهار کتابخانه، سهروردی، سیدافضل موسوی، حاج احمد مهدوی و استاد رضا روزبه اجرا می شود، اضافه کرد: همه اعضای کتابخانه ها در استان می توانند بعد از تماس با کتابخانه های مذکور و ثبت سفارش کتاب خود را در درب منزل تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: در صورت استقبال از این طرح، پیک کتاب در همه کتابخانه های استان اجرایی خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1676

به "فعالیت چهار کتابخانه عمومی زنجان در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت چهار کتابخانه عمومی زنجان در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید