فال روزانه 14، 02، 1399

به گزارش مجله گرافیک، فال روزانه 1399.02.14

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 14 اردیبهشت به جهان آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی حقایق زیادی برایتان روشن می گردد و گویی شما از یک خواب بلند بیدار می شوید. این موضوع در ماه خرداد بیش از پیش خودش را نشان و زندگی تان را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر زندگی تان در حال حاضر نظم و ترتیب خاصی ندارد، بهتر است هر چه سریع تر برنامه ای برای آن بچینید و طبق آن پیش روید تا سریع تر به هدف تان نزدیک تر شوید. هنوز چیز هایی در زندگی تان است که شما را آزار می دهند، مهم نیست دیگران چه فکر می نمایند، بهتر است آن ها را از زندگی تان حذف و فضا را برای اتفاقات خوش باز کنید. در این ماه تلفن یا ایملی به شما می گردد که حاوی یک خبر خوبی است که مدت هاست انتظارش را می کشید. خودتان را برای یک جشن عظیم آماده کنید.

فال روزانه 14، 02، 1399

اخیرا بیش از عقل بر احساسات تان تکیه نموده اید و این موضوع ممکن است در چنین روزی برایتان دردسرساز گردد، اما نگران نشوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که برای او هدیه یا چند شاخه گل ببرید تا تاثیر اولی که روی آن خواهید داشت، مثبت باشد.

امروز زمان آن است تا به خوبی بدرخشید و خودتان را به اطرافیان نشان دهید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بیشتر از همواره است طوری که خودتان هم باورتان نمی گردد که تا این حد خودتان را باور نموده اید. اگر تا به حال طور دیگری بوده اید، دلیلش این است که مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کردید و انگشت اشاره خود را روی کمبودهایتان می گذاشته اید. این در حالی است که شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد.

احساس می کنید در جایگاهی که شایسته تان است قرار ندارید و مدام مانند اسباب بازی از این سو به آن سو می روید. نگران نباشید، زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. اگر از رشته تحصیلی یا شغل تان راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می دهند، از آن ها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کار های خودش است.

آیا این روز ها تمرکز و آرامش لازم را برای انجام کارهایتان ندارید؟ روز های شلوغی در پیش است و باید سخت برای آن ها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آن ها را در راستا درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تا کنون در راهی که آغاز نموده اید پیروز نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای سرزنش و غر زدن به آنها، به خود و نقاط ضعف تان نگاه کنید.

ممکن است احساسات گول تان بزنند و شما را به راهی غلط راهنمایی نمایند، بنابراین سعی کنید در حال حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به انتها رسد. فردی شما را ناراحت نموده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتار های آزار دهنده خود ادامه خواهد داد.

احساس می کنید که روحتان گم شده و شما به آرزو هایی که در سر داشته اید، نرسیدید. شاید انرژی لازم را داشته باشید، اما آنچه اهمیت دارد این است که باید آن ها را در راستا درستی راهنمایی کنید. کلید پیروزیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک راستای را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این راستا مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و پیروز تر از قبل خواهید شد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که زندگی تان را تغییر خواهد داد.

اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان آغاز کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروز های شما را برآورده نمایند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید. شاید محدودیت هایی که در حال حاضر دارید، دست و پای شما را بسته اند، اما تمام کوشش تان را به کار گیرید و بدون توجه به مشکلاتی که پیش پایتان واقع شده است، به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری نمایند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید.

درگیر ذهن تان هستید. ایده های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می کنید در آن ها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان نمایند، زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما یاری می نماید تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد.

در دامی گیر افتاده اید و رهایی برایتان سخت شده است. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و آنالیز کنید. شاید بد نباشد انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل گردد. امشب زمان خوبی برای بیرون رفتن از خانه و ملاقات شریک زندگی تان در یک رستوران رمانتیک است.

شما عاشق حرف زدن هستید و از دیگران هم انتظار دارید که حرف هایتان را تمام و کمال بشنوند. اخیرا ایده های زیادی به ذهن تان خطور نموده که دوست دارید آن ها را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. احساس می کنید که اگر دیگران هم آن ها را دنبال نمایند، دنیای زیباتری خواهید داشت. اگر آن ها به آنچه در ذهن تان است، خندیدند، بدین معنی نیست که شما باید از آرزوهایتان کوتاه بیایید. به جای ناامید شدن با قدرت بیشتری راهتان را تا رسیدن به پیروزیت ادامه دهید.

در حال حاضر سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته اید، جدا نموده و مجبور شده اید بعضی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می نمایند در کار شما دخالت نمایند، اما به آن ها اجازه این کار را ندهید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید یک موجی عظیم به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام دریافت را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید.

دوست دارید با قدرت زیاد در راستای مستقیم حرکت کنید، اما احساسات تان گاهی شما را از راستا اصلی منحرف می نمایند. سعی کنید جلوی آن ها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی توانید آن ها را از هم جدا کنید طوری که تصور می کنید سرابی که می بینید هم واقعی است. بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعد ها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر آغاز کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است.

منبع: برترین ها
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1202

به "فال روزانه 14، 02، 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 14، 02، 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید