معرفی هتل 5 ستاره آوانی در پاتایا

به گزارش مجله گرافیک، هتل آوانی پاتایا AVANI پاتایا Resort & Spa

این هتل 5 ستاره، دارای بهترین امتیاز در پاتایای مرکزی است. هتل آوانی پاتایا AVANI پاتایا Resort & Spa در نزدیکی بازار د اونیو لایف استایل مال the Avenue Lifestyle Mall واقع شده و با 1.5 رانندگی از هتل می توانید خود را به بانکوک برسانید، یا با یک کروز، 20 دقیقه ای به کوه لارن (جزیره مرجانی) بروید. در ادامه، خصوصیات هتل آوانی پاتایا را مانند امکانات رفاهی، تفریحی، فاصله آن تا جاذبه های مهم پاتایا و موقعیت هتل را در پاتایا با جزئیات بیان می کنیم. پس ما را در خبرنگاران همراهی کنید.

معرفی هتل 5 ستاره آوانی در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل آوانی پاتایا

این هتل، ترکیبی از سلیقه تایلندی با امکانات مدرن است. امکاناتی از قبیل نگهبانی، تبدیل ارز، نظافت روزانه اتاق ها، دربان، میز پذیرشی که به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود، امکانات ویژه برای مهمانان کم توان و ناتوان، محل نگهداری چمدان ها، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوکشی و البته، اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها و فضاهای عمومی هتل، برای راحتی و آسایش شما فراهم است. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که خدمات نگهداری از کودک، فراهم شده است.

پارکینگ خصوصی در هتل، در دسترس است که برای استفاده از آن احتیاج به رزرو ندارید. با این حال می توانید از پارکینگ محافظت شده هتل هم، بهره ببرید. ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد، اگر چه باید هزینه ای جداگانه برای آنها پرداخت کنید. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل آوانی پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. نگهبانی و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از اتاق های ملاقات و جلسات به همراه مرکز تجاری و خدمات فکس و فتوکپی هتل، با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید. اتاق هایی برای افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است.

امکانات تفریحی

برای رفتن به محله های پاتایا برنامه ریزی کنید و بلیط ورودی جاذبه های مهم پاتایا را از میز پذیرش بگیرید. در بعضی از اتاق ها حمام آبگرم پیدا می کنید. در سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام هتل به مساحت 650 مترمربعی هتل، حسابی ورزش کنید. استخر بسیار زیبا و مدرنی در بیرون هتل وجود دارد که هم برای شنا مناسب است و هم فضایی برای استراحت و آفتاب دریافت در کنار استخر فراهم می آورد. در کنار آن استخری برای بچه ها هم وجود دارد تا شما، خانواده های مهمان مراقب فرزندان خود باشید. حمام و جکوزی محل مناسبی برای برطرف خستگی است.

در هنگام ظهر می توانید به تراس آفتابگیر هتل رفته، کتابی را که از کتابخانه هتل گرفته اید بخوانید یا در باغ قدم بزنید و تنیس بازی کنید.

سالن های ناهارخوری شامل بنیحانا Benihana، یک رستوران استیکی ژاپنی و کافه ای در باغ می باشد که غذاهای بین المللی و تایلندی و همچنین بوفه ای را سرو می نماید.

امکانات اتاق ها

هر یک از اتاق های هتل، طراحی داخلی مدرنی با کف پوش چوبی را ارائه می دهد و با مبلمان و تخت خوابی شیک چیدمان شده اند. در فضای داخل اتاق، یک تلویزیون صفحه تخت، صندلی آی پاد و تهویه مطبوع است. میز مطالعه، یخچال، صندوق امانات و تلفن به همراه یک فضای نشیمن مجزا در هر اتاق آسایش بیشتری را برای شما به همراه می آورد و باعث می گردد که حس کنید در خانه خود اقامت دارید. در حمام اتاق ها دمپایی، سشوار، حوله لباسی، دوش و وسایل آرایشی- بهداشتی رایگان پیدا می کنید. اتاق های خانوادگی و وی آی پی از امکانات بیشتری برخوردار هستند.

برای رزرو اتاق در هتل آوانی پاتایا، و دیدن عکس های بیشتر به قسمت رزرو هتل پاتایا در سایت خبرنگاران سری بزنید.

  • انواع اتاق های هتل آوانی پاتایا

  • سوئیت یک اتاق خوابه: با مساحت 70 مترمربع است که نمایی رو به دریا و یک تخت کینگ دارد.
  • اتاق آوانی با نمای دریا: با مساحت 38 مترمربع است که نمایی رو به دریا و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت پرزیدنت با 2 تخت کینگ: با مساحت 120 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق آوانی با نمای باغ: با مساحت 38 مترمربع است که نمایی رو به باغ و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق آوانی گاردن پلاس: با مساحت 38 مترمربع است که نمایی رو به باغ و دو تخت یک نفره یا یک تخت کینگ دارد.
  • اسپا ویلا: با مساحت 48 مترمربع است که نمایی رو به استخر و یک تخت کینگ دارد.
  • سوئیت جونیور آوانی با تراس: با مساحت 62 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق دابل یا دوقلو با باغ: با مساحت 38 مترمربع است که یک تخت دو نفره سوپرکینگ یا دو تخت یک نفره به همراه دسترسی مستقیم به سالن اصلی دارد.
  • اتاق با نمای باغ: با مساحت 38 مترمربع است که یک تخت دو نفره سوپرکینگ یا دو تخت یک نفره به همراه دوش و وان حمام دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا

از این هتل تنها 4 دقیقه با پای پیاده طول می کشد تا به ساحل پاتایا برسید.

  • فاصله تا ترمینال اتوبوس: 3.3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 20 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار پاتایا: 3.5 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 20 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا خیابان واکینگ استریت: 700 متر است که پیاده طی این راستا 5 دقیقه طول می کشد. می توانید خرید های خود را در این خیابان انجام دهید.
  • فاصله تا بهشت خرید پاتایا: 0.8 کیلومتر است که می توانید پیاده 10 دقیقه ای به آنجا برسید. در این بازار شما یک سینما، سالن بازی بولینگ و مغازه های بسیاری را در کنار ساحل پیدا خواهید کرد.
  • فاصله تا جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا: 1.4 کیلومتر است که می توانید پیاده 20 دقیقه ای برای دیدن آن بروید.
  • فاصله تا مرکز خرید پاتایا اونیو: 100 متر است که اگر پیاده به آنجا بروید تنها 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مرکز غواصی در دریا پاتایا: 200 متر است که می توانید پیاده 5 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن: 0.3 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 2 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید تنها 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا: 700 متر است که با ماشین طی این راستا 5 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید چیزی بین 10 تا 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا هارد راک کافه: 1.2 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 4 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر از هتل آوانی پاتایا پیاده به آنجا بروید، تنها 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا بندر ها هین فری: 1.4 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 4 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود. از این بندر می توانید به بندر نا بان پیر رفته و سری هم به این جزیره بزنید.
  • فاصله تا سالن نمایش تیفانی: 2.3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا بازار شناور پاتایا: 15 کیلومتر است که با تاکسی 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: 30 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 85.8 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و نیم تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل آوانی پاتایا

این هتل در منطقه چونبری واقع شده است. می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، 20260 چونبری، بنگلامونگ، نانگپرو، پاتایا، 218/2-4 ام.10 جاده ساحلی

218/2-4 M.10 Beach Road, پاتایا, Nongprue, Banglamung, Chon Buri 20260, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 266

به "معرفی هتل 5 ستاره آوانی در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره آوانی در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید