بهترین هاستل های پوکت، تایلند

به گزارش مجله گرافیک، در هاستل های پوکت می توانید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید و دوستانی از سراسر جهان پیدا کنید.

بهترین هاستل های پوکت، تایلند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

پوکت یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در تایلند است. بزرگ ترین جزیره تایلند، علاقه مندان به ساحل و حیات وحش را به سوی خود می کشد. همچنین، پوکت مقصد خوبی برای کسانی است که دنبال جاذبه های تفریحی متنوع هستند و در کنار ماجراجویی دوست دارند آرامش و استراحت در سواحل را نیز تجربه نمایند.

اگر دوست دارید سفری مقرون به صرفه تر در پوکت داشته باشید، یکی از این هاستل ها را برای اقامت انتخاب کنید. این هاستل ها فرصتی برای آشنایی با گردشگرانی از سراسر جهان است. در کنار اقامت در هاستل، برای کاهش هزینه های سفرتان می توانید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز خبرنگاران می توانید بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر خریداری کنید.

هاستل Vibes Party

در این هاستل تفریحات زیادی برای گردشگران وجود دارد. استخر شنای هاستل برای آب تنی و استراحت، فرصت مناسبی است. در آشپزخانه هاستل می توانید غذاهای ساده بپزید یا از رستوران، غذایی سفارش دهید. امکانات دیگری مثل رزرو تور، کرایه اسکوتر و پذیرش 24 ساعته در این هاستل وجود دارد. خوابگاه های مختلط 6 تخته و خوابگاه های 4 تخته فقط مخصوص خانم ها در این هاستل وجود دارد.

هاستل Pause Kathu

در این هاستل خوابگاه های چهار تخته دارای سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند. البه سوئیت های خصوصی هم برای زوج ها دارد. بخش عمومی هاستل، محیطی دنج و صمیمی دارد و برای دوستی با سایر گردشگران، فرصت مناسبی است. این هاستل در مرکز جزیره پوکت واقع شده و تقریبا بین شهر پوکت و پاتونگ قرار گرفته است.

هاستل The Neighbors

این هاستل در شهر پوکت واقع شده است و در مجموعه ای از خانه های تاریخی بازسازی شده قرار گرفته است. دکور و تزیینات این هاستل بسیار زیبا است و گردشگران را به سفری به گذشته پوکت می برد.

سرامیک های تزیینی، عکس هایی از زمان قدیم و هنرهای دیواری زیبا، نظر همه گردشگران را جلب می نماید.

این هاستل علاوه بر اینکه امکانات خوبی دارد و دکوراسیون سنتی آن مورد توجه گردشگران قرار می گیرد، در نزدیکی بسیاری از جاذبه ها و امکانات شهر واقع شده است.

کافه و بخش عمومی هاستل، فرصت خوبی برای آشنایی با گردشگرانی است که از گوشه و کنار جهان به پوکت سفر نموده اند. هم خوابگاه های مختلط دارد و هم خوابگاه های مخصوص بانوان. اتاق های خصوص نیز برای زوج ها در هاستل وجود دارد. صبحانه ساده در هزینه این هاستل گنجانده شده است.

هاستل Baan Baan

محیط این هاستل بسیار گرم و محبت آمیز است و فرصت خوبی برای آشنایی با گردشگرانی از سراسر جهان است. این هاستل در مرکز منطقه تاریخی پوکت واقع شده است و تعداد زیادی جاذبه و ساختمان تاریخی در اطراف آن وجود دارد. صبحانه رایگان به مهمان ها داده می گردد و آشپزخانه همگانی دارد. فضای روباز و سرپوشیده در هاستل وجود دارد، برای اینکه با سایر مسافران گپ بزنید و استراحت کنید. تخت های خوابگاه های هشت تخته دارای پرده های حریم خصوصی هستند. البته برای خانواده ها و زوج ها سوئیت های خصوصی هم دارد.

هاستل Latelier Poshtel

حتی هاستل هم می تواند لوکس و شیک باشد. در این هاستل می توانید اقامتی لوکس در یک هاستل را تجربه کنید. این هاستل شبیه به یک گالری هنری طراحی شده است. هر جا که نگاه کنید، جذابیت های بصری هاستل را خواهید دید. حتی حمام های هاستل، زیبا هستند.

خوابگاه های مختلف و خوابگاه های مخصوص بانوان در این هاستل وجود دارد که معمولا چهار تخته یا هشت تخته هستند. دکوراسیون زیبا، وسایلی باکیفیت و سیستم تهویه مطبوع از امکانات این مجموعه است. اتاق های خصوص هم دارد که می توانید رزرو کنید. یک آشپزخانه اشتراکی مجهز، تور و محیطی برای گپ و استراحت دارد. این هاستل خارج از شهر پوکت قرار گرفته است.

هاستل Aekkeko

این هاستل در شهر تاریخی پوکت و در یک ساختمان قدیمی قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی آن به نحوی است که از دیدن هنرهای خیابانی زیبا و معماری محله لذت می برید. این هاستل در نزدیکی ایستگاه اتوبوس واقع شده است؛ بنابراین به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به اطراف جزیره سر بزنید.

فضای هاستل بسیار محبت آمیز است و شب های آرامی دارد. آشپزخانه مجهز و باربیکیو از دیگر امکانات آن است. در محوطه عمومی هاستل می توانید تلویزیون ببینید، با دیگران گپ بزنید، کتاب بخوانید و بازی کنید.

هاستل ChillHub

این هاستل در نزدیکی ساحل Bangtao قرار گرفته است. ساختمان مدرن هاستل با فضای سبز انبوه احاطه شده است. در فضای عمومی هاستل می توانید نوشیدنی بخورید، با دیگران گپ بزنید یا اینکه در استخر شنا کنید. فضای عمومی و فضای باز این هاستل بسیار وسیع است. کتابخانه و امکان کرایه دوچرخه هم در این هاستل وجود دارد. این هاستل دارای امکانات ابتدایی برای آشپزی است. خوابگاه های شش نفره مختلط و فقط مخصوص بانوان دارد. همه آن ها سیستم تهویه مطبوع و کمدهای قفل دار یا لاکر دارند.

هاستل Hubb

این هاستل فقط 5 دقیقه تا فرودگاه پوکت فاصله دارد. برای زمانی مناسب است که صبح زود پرواز دارید یا اینکه دیروقت به پوکت می رسید. البته این هاستل سرویس رایگان یک طرفه هم دارد که باعث می گردد سفر شما کمی راحت تر گردد. ساحل Naiyang فاصله کمی تا هاستل دارد و با پای پیاده می توانید به تعداد زیادی رستوران، فروشگاه و کافه دسترسی داشته باشید.

خوابگاه های آن هشت نفره است و تخت ها پرده دارد. اتاق های خصوصی دو نفره از دیگر امکانات هاستل است. در آشپزخانه با امکانات پایه می توانید خودتان آشپزی کنید یا اینکه در کافه صبحانه بخورید.

هاستل Lub D Phuket

هاستل Lub D Phuket شعبه های متعددی در بانکوک و پوکت دارد. این هاستل شیک، مدرن و راحت است و امکانات خوبی دارد. هاستل فقط 200 متر تا شن های ساحل پاتونگ فاصله دارد.

حمام های تمیز، اتاق های خصوصی و خوابگاه های مختلط و زنانه، از دیگر امکانات این مجموعه است. استخر شنا و رستوران و رینگ موی تای برای راحتی و آرامش و تفریح مسافران در نظر گرفته شده است.

کامپیوتر، خشک شویی، کمد قفل دار و تور از دیگر امکاناتی است که این هاستل در اختیار مهمانان خود می گذارد. در فضای عمومی هاستل می توانید با مسافران دیگر گپ بزنید و دوست پیدا کنید.

هاستل Phuket Capsule and Hidden Pool Bar

در این مجموعه، مسافران در عین لذت بردن از محیط اجتماعی و فضایی برای گپ و گفت با دیگران، حریم خصوص دارند و در آرامش، استراحت می نمایند. محیط هاستل بسیار تمیز، گرم و محبت آمیز است. هر آنچه که برای راحتی احتیاج دارید، در اختیار شما گذاشته شده است.

حمام های اشتراکی آن بسیار تمیز است و وسایل بهداشتی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. اتاق های دو نفره خصوصی و سوئیت چهار نفره هم دارد. این هاستل در مرکز شهر پوکت واقع شده است.

اگر اقامت در هاستل ها برایتان جذاب نیست و ترجیح می دهید سفری برنامه ریزی شده به همراه اقامت در هتل را تجربه کنید و البته برای سفرتان به تایلند محدودیت بودجه ندارید، تورهای متنوع با قیمت های متفاوتی وجود دارند که می توانید از آن ها بهره ببرید.

با یاری خبرنگاران می توانید از بین تورهای ارائه شده توسط بهترین آژانس های گردشگری، تور تایلند ارزان قیمت را انتخاب کنید. جستجوی آسان، مقایسه قیمت و امکانات انواع تورهای مسافرتی و انتخاب ارزان ترین گزینه به یاری خبرنگاران فراهم شده است.

آفر تور تایلند

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 473

به "بهترین هاستل های پوکت، تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هاستل های پوکت، تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید