عادات افراد پیروز دنیا بعد از بیدار شدن!

به گزارش مجله گرافیک، بیشتر افراد پیروز دنیا صبح ها زود بیدار می شوند اما برای آن که بفهمیم چه چیزی باعث پیروزیت آن ها می گردد باید بدانیم بعد از بیدارشدن چه می نمایند؟

عادات افراد پیروز دنیا بعد از بیدار شدن!

بیشتر ما صبح ها به سختی از خواب بیدار می شویم و همین قدر که بتوانیماز تخت خواب گرم و نرم خود جدا شویم و به سمت آشپزخانه برویم، برای مان کافی است.اما اگر شما جزو افراد سحرخیز هستید، بهشما تبریک می گوییم چون به پیروزیت نسبت به بقیه نزدیک تر هستید. مطالعات نشان داده که سحر خیزها، از کسانی که صبح را در تخت خواب می گذرانند افراد پیروز تر و پربارتری هستند. تحقیقات اجرا شده در دانشگاه تگزاس جنوبی در سال 2008 نشانمی دهد که دانشجویانی که صبح زود از خواب بیدار می شوند پر انرژی تر هستند و بازدهبهتری نسبت به شب زنده داران دارند. یک زیست شناس به نام Christoph Randler پساز تحقیق روی 367 دانشجو به این نتیجه رسید که دانشجویانی که صبح زودتر بیدار می شوند، فعال تر بوده و در انجام فعالیت ها افراد پیروز تری هستند.

خوب، پس به این نتیجه رسیدیم که بهتر است صبح ها زودتر از خواب بیدارشویم. حالا قدم بعدی چیست؟

در این مقاله 5 انسان پیروز را به شما معرفی می کنیم وخواهیم دید که افراد پیروز صبح ها بعد از بیدار شدن چه کاری انجام می دهند.

1. افراد پیروز بلافاصله بعد از بیدار شدن ورزش می نمایند.

ممکن است عادت کردن به ورزش صبحگاهی در ابتدا سخت به نظربرسد اما اگر مدتی برای آن وقت بگذارید و اثر ورزش را در خود ببینید دیگر به راحتیاز آن نمی گذرید. ورزش صبحگاهی انرژی کل روز شما را تامین خواهد نمود و می توانیدباانگیزه بیشتر و سرحال تر به بقیه فعالیت های خود در طول روز بپردازید. آنا وینتور ( Anna Wintour)، سردبیر مجله پیروز و معروف ووگ در امریکا، یکی از هواداران ورزش صبحگاهی است. او هر روز قبل از ساعت 6 صبح بیدار می گردد و به ورزش تنیس می پردازد و بعد از آن به سمت محل کار خود می رود.

2. جواب دادن به ایمیل ها بعد از بیدار شدن، عادت افراد پیروز

برخی از افراد پیروز دنیا، صبح بلافاصله بعد از بیدارشدن ازخواب صندوق پستی خود را چک می نمایند. این کار به آن ها یاری می نماید تا با تمرکزبیشتری کارها را اولیت بندی نموده و برای آن روز برنامه ریزی نمایند. تیم ارمسترانگ ( Tim Armstrong) مدیر شرکت AOL، به محض بیدارشدن از خواب در ساعت 5 صبح به ایمیل ها پاسخ می داد اما وقتی متوجه شد که بیشتر مردم در این ساعت از روز هنوز خواب هستند، سیستم خود را تنظیم کرد تا پاسخ ایمیل ها به صورت اتوماتیک در ساعت 7 صبح برای مخاطبان ارسال گردد.

3. برنامه ریزی روزانه و خود انگیزی برای رسیدن به پیروزیت

در دنیای امروزی که همه چیز با سرعت روبه جلو حرکت می نماید،افراد تمرکز خود را راحت تر از دست می دهند. به همین خاطر وقتی از خواب بیدار می شوید، چند دقیقه ای فارغ از برنامه روزانه به این فکر کنید که هدف نهایی تان چیستو برای چه کوشش می کنید. استیو جابز ( Steve Jobs)، مدیر عامل شرکت اپل در سخنرانی خود در جشن فارغ التحصیلی از دانشگاه استنفورد گفت: من هر روز صبح به آیینه نگاه می کنم و از خودم می پرسم: اگر امروز اخرین روز زندگیت باشد، همان کارهایی که برای امروز برنامه ریزی شده را انجام خواهی داد؟

4. برای پیروزیت با خانواده وقت بگذرانید.

وقتی که به یک فرد پیروز و قدرتمند تبدیل می شوید، کارهایزیادی برای انجام دادن دارید. اما به یاد داشته باشید که هرچقدر پیروز تر می شویدو مقام بالاتری پیدا می کنید، باید بیشتر با افرادی که حامی شما بوده اند درارتباط باشید. بنابراین صبح ها را با اعضای خانواده، دوستان یا افراد مهم زندگی تان بگذرانید و زندگی شخصی خود را حفظ کنید. جنا جی کروز Jenna Lyons, J. Crews) ) کارگردان خلاق و پیروز سینما، صبح ها را با پسرش Beckett می گذراند. آن ها برای حاضرشدن به همدیگر یاری می نمایند. Becket برای مادرش لباس انتخاب می نماید و بعد جنا او را با اتومبیل شخصی به مدرسه می برد.

5. لازم نیست بلافاصله بعد از بیدار شدن از رختخواب خارج شوید.

صبح زود بیدار شدن به معنی زود از تخت بیرون رفتن نیست!چطور است بالش ها را مرتب نموده و به آن ها تکیه بدهید و در همان تخت خواب آغاز بهکار کنید؟ یکی از قدرتمندترین رهبران انگلیس هر روز همین کار را انجام می داد. وینستون چرچیل نخست وزیر پیروز و قدرتمند انگلیس هر روز ساعت 7 صبح از خواب بیدار می شد و بقیه صبح را در تخت خواب می ماند و همان جا بعد از خوردن صبحانه، روزنامه می خواند و به نامه ها پاسخ می داد.

مجله خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1491

به "عادات افراد پیروز دنیا بعد از بیدار شدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادات افراد پیروز دنیا بعد از بیدار شدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید