سامانه جدید بارشی در راه است

به گزارش مجله گرافیک، کارشناس هواشناسی گفت: فردا شب با ورود سامانه بارشی به کشور در مناطق شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران پیش بینی می گردد.

سامانه جدید بارشی در راه است

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار، از بارش پراکنده در بعضی نقاط کشور اطلاع داد و گفت: امشب در ارتفاعات اردبیل و گیلان رشد ابر همراه با بارش پراکنده رخ می دهد.

وی اضافه کرد: اوایل فردا شب با ورود سامانه جدید بارشی به کشور و شمالی شدن جریانات شمال غرب برای مناطق شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد.

نقشینه از استمرار بارش باران در بعضی استان ها اطلاع داد و گفت: طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

  • ماندگاری هوای گرم در بیشتر نقاط کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روز های سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج است و در سواحل دریای خزر دما 4 تا 6 درجه ای کاهش می یابد.

به گفته وی، از امروز تا آخر هفته طی ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

نقشینه اضافه کرد: از امروز تا خاتمه هفته در شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین شرایط آب و هوای تهران بیان نمود: امروز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است.

وی در خاتمه بیشینه بیشینه دمای امروز تهران را 38 درجه، سه شنبه 39 درجه و چهارشنبه 40 درجه سانتی گراد خاطرنشان کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1226

به "سامانه جدید بارشی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه جدید بارشی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید