دیدار ولایتی با نخست وزیر مالزی، ضرورت برنامه ریزی برای توسعه روابط بین دو کشور

به گزارش مجله گرافیک، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با نخست وزیر مالزی دیدار و درباره توسعه و گسترش روابط فی مابین گفت وگو کرد.

دیدار ولایتی با نخست وزیر مالزی، ضرورت برنامه ریزی برای توسعه روابط بین دو کشور

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه برنامه های خود در مالزی، امروز پنجشنبه 31 تیرماه با داتو سری محمد نجیب تون رزاق نخست وزیر این کشور دیدار و در مورد توسعه و گسترش روابط فی مابین گفت وگو کرد.

ولایتی با اشاره به سوابق طولانی روابط دو کشور گفت: ایران و مالزی به عنوان دو کشور تاثیرگذار در آسیا دارای روابط مستحکم و عمیقی بوده اند که باید برای توسعه، تنوع بخشی و گسترش این روابط برنامه ریزی و اقدام کرد.

وی با اشاره به برنامه های صورت گرفته خود در سنگاپور و مالزی اضافه کرد: ایران و مالزی ظرفیتهای مناسبی در منطقه آسیا دارند و دو کشور می توانند در زمینه های مختلف و به ویژه مالی و تجاری همکاریهای خود را گسترش دهند.

نخست وزیر مالزی در این دیدار از توسعه روابط دو کشور استقبال کرد و به کارگیری ظرفیتهای موجود را مورد تاکید قرار داد.

ولایتی در سفر خود به منطقه در سنگاپور با نخست وزیر و وزیر هماهنگ کننده سیاستهای مالی و اجتماعی، وزیر کشور و وزیر خارجه دیدار و در همایش فرصتهای آسیا شرکت کرد و در مالزی نیز علاوه بر دیدار با رئیس و سخنرانی در جمع اندیشمندان و محققان انستیتو مطالعات بین المللی و استراتژیک با نخست وزیر و وزیر خارجه مالزی دیدار و گفت وگو کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 522

به "دیدار ولایتی با نخست وزیر مالزی، ضرورت برنامه ریزی برای توسعه روابط بین دو کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار ولایتی با نخست وزیر مالزی، ضرورت برنامه ریزی برای توسعه روابط بین دو کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید