دعوت از 15 وزنه بردار معلول به اردوی تیم ملی، تنها طلایی ها مجوز شرکت در جاکارتا را دارند

به گزارش مجله گرافیک، مربی تیم ملی وزنه برداری معلولان از حضور 15 وزنه بردار معلول به اردوی تیم ملی اطلاع داد و گفت: از این تعداد کسانی راهی جاکارتا خواهند شد که رکورد آنها نزدیک مدال طلا باشد.

دعوت از 15 وزنه بردار معلول به اردوی تیم ملی، تنها طلایی ها مجوز شرکت در جاکارتا را دارند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با قیمت تورهای بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

علی فخرآور در گفت وگو با خبرنگاران، زمان برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان را از 27 بهمن تا 15 اسفند در محل فدراسیون جانبازان و معلولان بیان کرد و اضافه نمود: البته این زمان را از فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک برای برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری درخواست کردیم و هنوز پاسخ مثبتی دریافت نکردیم. اگر این تاریخ از سوی کمیته مورد تایید قرار بگیرد، 15 نفر از بهترین وزنه برداران مسابقات قهرمانی کشور و جهانی مکزیک که پیروز به کسب مدال شدند، به اردو دعوت خواهند شد.

وی گفت: یکی از سیاست های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام وزنه برداران به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اندونزی کسب مدال طلاست. بنابراین از 15 نفری که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، کسانی شانس اعزام به بازی های جاکارتا را خواهند داشت که رکورد آنها نزدیک مدال طلا باشد. البته سعی خواهیم کرد نفراتی را نیز به صورت جایگزین داشته باشیم، اما اولویت با کسانی خواهد بود که شانس زیادی برای کسب مدال طلا در بازی های پاراآسیایی دارند.

مربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری انجام خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: هدف ما بر این است که بهترین ها را برای جاکارتا آماده کنیم. حال اگر جوانانی باشند که رکورد آنها نزدیک به مدال طلا باشد، بدون شک به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد کسانی که هم اکنون عضو تیم ملی هستند، جزء نفرات اعزامی به جاکارتا باشند.

وی در خاتمه پیرامون این پرسش که با چند وزنه بردار در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا حضور خواهید داشت، گفت: به احتمال زیاد با 10 وزنه بردار و شاید با تعداد کمتر. البته این مساله بستگی به شرایط رکورد وزنه برداران و سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد که چه تعدادی را راهی بازی های پاراآسیایی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 729

به "دعوت از 15 وزنه بردار معلول به اردوی تیم ملی، تنها طلایی ها مجوز شرکت در جاکارتا را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 15 وزنه بردار معلول به اردوی تیم ملی، تنها طلایی ها مجوز شرکت در جاکارتا را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید