جزئیات اجرای طرح شناسه لوازم خانگی ، اطمینان خاطر خریداران با استعلام اصالت کالا

به گزارش مجله گرافیک، رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدنمایندگان لوازم خانگی گفت: خریداران می توانند شناسه کالای لوازم خانگی را به شماره #7777*4* ارسال نمایند تا از اصالت کالای خریداری شده خود آگاه شوند.

جزئیات اجرای طرح شناسه لوازم خانگی ، اطمینان خاطر خریداران با استعلام اصالت کالا

به گزارش خبرنگاران، مرتضی میری در مصاحبه با فارس درباره طرح شناسه دار کردن لوازم خانگی گفت: مقدمات این طرح از سال گذشته شروع شد و براساس آن به عرضه نمایندگان و فروشندگان لوازم خانگی فرصت داده شد تا برای کلیه کالاهای موجود در فروشگاه های خود شناسه کالا دریافت نمایند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدنمایندگان لوازم خانگی اضافه نمود: البته بخش هایی از این طرح به علت شیوع ویروس کرونا به طور کامل انجام نشد و می توان گفت، اجرای فرایندهای تکمیلی این طرح مانند سامانه گارانتی به تعویق افتاد.

وی اضافه نمود: با توجه به اقدامات اجرا شده در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سامانه طرح شناسه کالا و گارانتی به زودی و طی روزهای آینده فعال خواهد شد و براین اساس هر کالای موجود در فروشگاه های لوازم خانگی باید دارای یک شماره سریال باشد.

میری گفت: براین اساس مشتریان و خریداران می توانند شناسه کالای لوازم خانگی مورد احتیاج خود را به شماره #7777*4* ارسال نمایند تا از اصالت کالای خریداری شده خود آگاه شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1118

به "جزئیات اجرای طرح شناسه لوازم خانگی ، اطمینان خاطر خریداران با استعلام اصالت کالا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات اجرای طرح شناسه لوازم خانگی ، اطمینان خاطر خریداران با استعلام اصالت کالا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اجرای طرح شناسه لوازم خانگی ، اطمینان خاطر خریداران با استعلام اصالت کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید