تجهیزات دریایی و شناورهای سبک ایران ساخت شد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت دانش بنیان داخلی، طراح و تولیدکننده شناورهای سبک از جنس آلومینیوم و فولاد و تجهیزات مربوط به آنها است. این مجموعه دارای یارد مجهز ساخت شناور و کارگاه های ساخت تجهیزات دریایی و همچنین اولین برند تولیدکننده تجهیزات دریایی در ایران است. کلیه محصولات و خدمات این مجموعه با استانداردها و تأییدیه های بین المللی ارائه می شوند.

تجهیزات دریایی و شناورهای سبک ایران ساخت شد

محصولات فراوریی این شرکت شامل تجهیزات دریایی و شناورهای سبک است. همچنین فراوری تجهیزات مختلفی مانند انواع باطری شارژرهای صنعتی، شارژر کنترلر دریایی، انواع سامانه چراغ هدایت دریایی با انرژی خورشیدی، لنترن، انواع پنل کنترل برق تجهیزات دریایی، تابلو برق و چراغ های ناوبری کنترل دریایی هم از دیگر محصولات این شرکت محسوب می گردد.

بنا به گفته حسن ابراهیم پورضیایی مدیر عامل این شرکت، شناورهای فراوری شده این مجموعه شامل بارج غذادهی اتوماتیک مزارع پرورش ماهی در قفس، شناور تفریحی خورشیدی، کافی شاپ، شناور خدماتی ماهیگیری پیشرفته آلومینیومی و شناور زباله جمع کن می گردد.

وی ادامه داد: این شرکت با اتکا به توانایی بالای تحقیق و توسعه، فراتر از احتیاجهای شناسایی و ابراز شده از طرف مشتریان، با رویکرد بهبود کیفیت، سرعت بالای فراوری و همچنین ارائه قیمت های رقابتی، بهترین راهکار ها را در قالب محصولات به مشتریان خود عرضه می نماید. به همین دلیل و برای تضمین هرچه بیشتر کیفیت محصولات، دستیابی به TQM جزء اصلی ترین اهداف ما است. مجموعه این عوامل باعث شده این برند همیشه جایگاهی قابل اطمینان نزد مشتریان داشته باشد.

میدان فعالیت این شرکت شامل ارائه کنندگان خدمات مختلف بندری، ماهیگیری، حفاظت ساحلی، مسافربری، کشتی سازی های داخلی و خارجی، مالکان شناورها، صاحبان حوضچه ها و بنادر در بخش چراغ های ترافیک دریایی و همچنین صنایع فراساحل از قبیل سکوهای نفتی است. مهم ترین توان نرم افزاری این مجموعه، دانش و تجربه فراگیر است. این شرکت در زمینه سخت افزاری، قطعات و مواد اولیه خود را از بهترین و معتبرترین تأمین کننده ها فراهم می نماید. این شرکت توانسته در هر شرایطی پرچم دار صنایع دریایی در داخل کشور باشد و در عین حال حضور بین المللی پیروزی در بین برندهای جهانی داشته باشد.

پورضیایی درباره ضرورت بومی سازی این تجهیزات در داخل کشور، گفت: با توجه به شرایط مالی و سیاسی کشور فراوری تجهیزات دریایی داخلی تا میزان زیادی از نگرانی مالکان شناور و سازمان هایی همچون سازمان بنادر را کاسته و با توسعه روز افزون این تجهیزات احتیاج به تجهیزات خارجی بسیار کاهش یافته است.

به گفته وی، این شرکت در زمینه تجهیزات دریایی جزء شناخته شده ترین برندها در این صنعت است. خدمات پس از فروش این شرکت در زمینه تجهیزات دریایی که امروزه یکی از دغدغه های استفاده از تجهیزات خارجی است با وجود این شرکت در کشور مرتفع شده است. این شرکت با یاری توان تخصصی خود و به همت نیروهای متخصصش پیروز به صادرات یک فروند شناور ماهیگیری به کشور قطر شده است و با توجه به اوضاع فعلی منطقه، امکان صادرات شناور و تجهیزات دریایی به کشورهای حوزه خزر و خلیج فارس هم وجود دارد.

این فعال دانش بنیانی معتقد است که در داخل کشور به دلیل رشد روزافزون صنعت آبزی پروری، شناورهای غذادهی به قفس های دریایی و شناورهای خدمات رسان به آن ها یکی از احتیاجهای اصلی این صنعت است که شرکت ما توانایی ساخت آنها را دارد.

این شرکت دانش بنیان در دوران فعالیت خود از حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی استفاده نموده است و توانسته مبلغی در حدود 1 تا 5 میلیون دلار ارز آوری صادرات شناور برای کشور به ارمغان بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 755

به "تجهیزات دریایی و شناورهای سبک ایران ساخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات دریایی و شناورهای سبک ایران ساخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید