بوق قطار در عمیق ترین ایستگاه مترو تبریز به صدا در آمد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، رضا زائر به وعده رسیدن قطار به ایستگاه دوازده در هفته دولت اشاره نمود و گفت: خوشبختانه با فعالیت شبانه روزی مجموعه مطابق با قول های داده گردیده قطار به عمیق ترین ایستگاه خط یک مترو تبریز رسید.

بوق قطار در عمیق ترین ایستگاه مترو تبریز به صدا در آمد

وی با اشاره به هزینه کرد بیش از 100 میلیارد تومانی به منظور تکمیل ایستگاه 12 خط یک گفت: در حال حاضر برای رسیدن قطار به این ایستگاه در کمترین زمان ممکن عملیات ریل گذاری مسیر، اجرای تراز سکوی و بلیط فروشی ایستگاه، نازک کاری، احداث سازه، تکمیل تجهیزات و نصب شبکه برق بالاسری و تامین برق جهت رسیدن قطار به ایستگاه عملیاتی گردیده است .

زائر، تامین برق برای رسیدن قطار به ایستگاه های مترو را از دغدغه های اصلی این بخش عنوان نمود و گفت: خوشبختانه در این پروژه پیمانکار شبکه برق بالاسری که در طی یک ماه اخیر انتخاب گردیده بود با پیگیری و جدیت تمام سریعا کار را به صورت شبانه روزی آغاز و در کمتر از 20 روز عملیات نصب و تست جهت عبور قطار انجام شد.

مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز با اشاره به اینکه در ایستگاه دوازده به عنوان اولین ایستگاه از فاز 3 خط یک طی ماه های آینده مسافر گیری به صورت کامل انجام خواهد شد اظهار داشت:باتوجه به نوسانات ارز و احتیاج به تامین بخشی از قطعات مورد احتیاج از قبل پله برقی از خارج از کشور این موضوع از ماه ها پیش در حال پیگیری است و کوشش خواهیم کرد تا با تدابیری بتوانیم این مشکل را حل نموده و شاهد مسافرگیری در این ایستگاه باشیم.

زائر همچنین از صبر و حوصله اهالی خیابان محققی نیز تقدیر کرد و اضافه کرد: کار شبانه روزی در این ایستگاه در حال اجرا است و ما کوشش خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن با تکمیل کامل این ایستگاه و آغاز مسافرگیری بخشی از دغدغه اهالی این منطقه را نیز مرتفع سازیم. قطعا با مسافر گیری از این ایستگاه که از پر ترافیک ترین مناط تبریز است تعداد مسافر خط با افزایش قابل توجهی رو برو خواهد شد .

لازم به ذکر است خط یک مترو تبریز به طول 17.2 کیلومتر شامل سه فاز از ایستگاه 1 تا 6، 6 تا 11 و 12 تا 18 بوده و ایستگاه 12 به طول یک کیلومتر اولین ایستگاه از فاز 3 خط یک است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 28

به "بوق قطار در عمیق ترین ایستگاه مترو تبریز به صدا در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوق قطار در عمیق ترین ایستگاه مترو تبریز به صدا در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید