برگزاری همایش نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری داخلی وخارجی دربروجرد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، عباس شمس الدینی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بروجرد گفت: در اواخر مهر ماه سالجاری همایشی تحت عنوان همایش نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری داخلی و خارجی در هتل زاگرس بروجرد برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری داخلی وخارجی دربروجرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حضور 20 کشور در همایش نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری بروجرد

وی با بیان این که در این همایش حدود 20 کشور حضور خواهند داشت، اضافه نمود: در این همایش همچنین اتحادیه هتل داران، دفاتر مسافرتی تهران، رئیس اتحادیه سفره خانه های سنتی ایران و... شرکت می نمایند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش در بروجرد ادامه داد: توسعه گردشگری، جذب سرمایه گذاران، معرفی ظرفیتهای گردشگری و ابنیه تاریخی شهرستان به تورهای ایرانی و سرمایه گذاران خارجی از اهداف مهم برگزاری همایش گردشگری داخلی و خارجی است.

شمس الدینی توضیح داد: در حاشیه این همایش نمایشگاهی از صنایع دستی بروجرد نیز برپا می گردد که در این نمایشگاه به معرفی و عرضه هر چه بهتر انواع صنایع دستی ویژه بروجرد پرداخته خواهد شد.

ایجاد پیست رالی در بروجرد

وی همچنین در ادامه از ایجاد پیست رالی بروجرد در صورت تخصیص اعتبار و مشارکت بخش خصوصی اطلاع داد و اضافه نمود: این رالی ویژه اتومبیل سواری است که می تواند در حوزه اشتغال و درآمدزایی یاری خوبی به اقتصاد بروجرد داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در رابطه با شرایط گردشگری این شهرستان گفت: در حال حاضر در صنعت گردشگری بروجرد با مشکل روبرو هستیم چرا که در این شهرابنیه و آثار تاریخی زیادی وجود دارد که مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: برای ارتقاء سطح توسعه امر گردشگری شورای اسلامی در برنامه های آینده فعالیتهایی دارد که در اولویت و دستور کار قرار گرفته است از جمله آزاد سازی مسجد جامع بروجرد و ساماندهی کوچه خانه تاریخی آیت اله بروجردی است.

شمس الدینی با بیان این مطلب ادامه داد: همچنین ساماندهی امامزادگان (ع) را در دستور کار داریم و هتل های فعلی در شهرستان جوابگوی نیاز مردم نیست که با کلنگ زنی هتل پنج ستاره توسط خیرین در ماه آینده امید است این ظرفیت در بروجرد ارتقاء پیدا کند.

ایجاد دو پارک آبی در بروجرد

وی همچنین از سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شهر را دارند خواست 25 درصد آورده داشته باشند که شورای اسلامی نیز 75 درصد مابقی را به وسیله صندوق توسعه ملی به صورت تسهیلات مدت دارد اخذ نموده و برای توسعه امر گردشگری در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد همچنین از ایجاد دو پارک آبی در سطح شهرسستان اطلاع داد و در این رابطه گفت: یک پارک آبی در شهرک اندیشه و یک پارآبی دیگر در کنار سالن ورزشی ولایت احداث خواهد شد که هزینه ساخت پارک آبی سالن ولایت را دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد متقبل شده است.

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی ورودی های شهر گفت: هم اکنون ساخت دروازده قدیمی بروجرد طراحی شده است که این دروازه در سه کیلومتری جاده اراک به سمت بروجرد نصب خواهد شد.

شمس الدینی توضیح داد: یکی از برنامه های جذاب در حاشیه این پروژه ایجاد بازارچه صنایع دستی است که انتظار می رود مهمانان و رهگذاران و مسافران هنگام عبور از بروجرد سوغاتی از جنس صنایع دستی با خود به همراه ببرند.

هیچ نیروی مازادی در شهرداری بروجرد وجود ندارد

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به بعضی اطلاع رسانی ها مبنی بر وجود نیروهای مازاد در شهرداری بروجرد با صراحت گفت: هیچگونه نیروی اضافه در شهرداری بروجرد وجود ندارد بلکه با کمبود نیرو در بعضی سازمانها نیز نیاز داریم.

وی تاکید نمود: در حال حاضر مسئله ای که وجود دارد ساماندهی نیروهای شهرداری است که امیدواریم با تشکیل کمیته ساماندهی نیروها بتوانیم مسائل موجود را برطرف کنیم.

رئیس شوراس اسلامی بروجرد همچنین از بازنشسته شدن 180 نیروی شهرداری اطلاع داد و اضافه نمود: بازنشستگی 180 نیروی شهرداری در دستور کار است که با پرداخت چهار درصدی حق بیمه آنها بازنشسته خواهند شد.

کارکنان شهرداری بروجرد 4 ماه است حقوق دریافت ننموده اند

وی در ادامه با اشاره به بدهکاری 21 میلیارد تومانی شهرداری به تامین اجتماعی بروجرد بیان داشت: در حال حاضر این مبلغ با جریمه آن محاسبه شده است که امیدواریم با فروش بازارچه میوه در خیابان چمران بتوانیم این بدهی را به تامین اجتماعی پرداخت کنیم.

وی در خاتمه سخنانش به عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اشاره نمود و گفت: شورای اسلامی شهر در راستای تحقق شعار سال برای توسعه همه جانبه بروجرد چندین برنامه از جمله انضباطی کردن اقتصادی و اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح امور شهرداری را در دستور کار دارد.

شمس الدینی تاکید نمود: در حال حاضر بعضی رسومات غلط و هزینه بردار در بعضی برنامه های شهرداری مرسوم شده است که باید از این دست برنامه ها جلوگیری گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حقوق چهار ماه از کارکنان شهرداری پرداخت نشده است اما تا کنون مبلغ 2 میلیاردو 600 میلیون تومان به صورت مساعده به کارکنان برای رسیدگی به امورات زندگیشان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 758

به "برگزاری همایش نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری داخلی وخارجی دربروجرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری همایش نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری داخلی وخارجی دربروجرد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری داخلی وخارجی دربروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید