برای حضور در لیگ سری آ مونترال، چهار ملی پوش کاراته راهی کانادا می شوند

به گزارش مجله گرافیک، مسابقات لیگ سری آ کاراته در حالی از 31 خردادماه به میزبانی کانادا برگزار خواهد شد که چهار ملی پوش کشورمان برای حضور در این مسابقات راهی مونترال می شوند.

برای حضور در لیگ سری آ مونترال، چهار ملی پوش کاراته راهی کانادا می شوند

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی (WKF)، تاریخ رقابت های قهرمانی آسیا نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان، رقابت های جهانی رده های پایه، 7 مرحله لیگ برتر، 4 مرحله لیگ سری A، لیگ جوانان و مسابقات قاره ای سال 2019 میلادی معین شده است.

بر اساس همین، فدراسیون کاراته در کوشش است تا تیم ملی مردان و بانوان کشورمان را برای کسب سهمیه المپیک راهی لیگ های جهانی کارته وان گند تا با حضور در این مسابقات به تمام سهمیه حضور در المپیک دست یابد. البته در بعضی از کاراته وان ها به دلیل بالا بودن هزینه اعزام ملی پوشان مقدور نیست و بعضی از ملی پوشان با هزینه شخصی و یا با حمایت اسپانسر راهی این رقابت ها می شوند.

تیم ملی کاراته کشورمان در حالی صبح امروز از چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان چین به تهران بازگشت که بلافاصله تعدادی از ملی پوشان طی چند روز آینده برای حضور در لیگ سری آ- کاراته وان راهی مونترال کانادا خواهند شد. این رقابتها 31 خرداد تا 2 تیرماه به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد.

سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، هامون درفشی پور و حمیده عباسعلی چهار ملی پوش کشورمان هستند طی چند روز آینده راهی این مسابقات خواهند شد. طبق آخرین خبرها فعلا ویزا هر چهار ملی پوش صادر شده و قهرمانان تیم ملی مردان و بانوان کشورمان راهی این رقابت ها خواهند شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 243

به "برای حضور در لیگ سری آ مونترال، چهار ملی پوش کاراته راهی کانادا می شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "برای حضور در لیگ سری آ مونترال، چهار ملی پوش کاراته راهی کانادا می شوند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حضور در لیگ سری آ مونترال، چهار ملی پوش کاراته راهی کانادا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید