بانوان والیبالیست ایران به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا نرسیدند

به گزارش مجله گرافیک، تیم والیبال بانوان بانک سرمایه با شکست برابر نماینده قزاقستان از رسیدن به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا باز ماند.

بانوان والیبالیست ایران به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا نرسیدند

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال بانوان بانک سرمایه در پنجمین دیدار خود در مسابقه های جام باشگاه های آسیا به مصاف آلتا قزاقستان رفت و با شکست برابر این تیم از رسیدن به نیمه نهایی این رقابت ها باز ماند. این بازی با نتیجه 3 بر یک به نفع کننده قزاقستان به سرانجام رسید.

ست اول این دیدار با برتری 25-20 ایران همراه شد اما قزاقستان سه ست بعدی را 25-15، 25-23 و 25- 15به نفع خود به سرانجام رساند.

با این نتیجه بانوان والیبالیست ایران برای کسب یکی از عناوین پنجم تا هشتم باید به مصاف فیلیپین بروند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در جام کنفدراسیون ها با نام بانک سرمایه در جام باشگاه های آسیا حاضر می شود.

شاگردان چیچیچ در این رقابت ها نمایش خوبی از خود نشان دادند و به نظر می رسد می توانند در جام کنفدراسیون ها عملکرد بهتری هم داشته باشند.

نگین شیرتری، سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، زینب گیوه، مهسا صابری، ندا چملانیان، مائده برهانی اصفهانی، مهسا کدخدا، فرزانه زارعی، نگار کیانی، فرنوش شیخی و شکوفه صفری 12 بازیکن تیم ملی والیبال ایران هستند که با هدایت مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی و با نام بانک سرمایه در جام باشگاه های آسیا شرکت می کنند.

جام باشگاه های آسیا از 13 شهریور به میزبانی فیلیپین شروع شده است.

جام کنفدراسیون ها نیز از 24 شهریور در ویتنام شروع می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 621

به "بانوان والیبالیست ایران به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا نرسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان والیبالیست ایران به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا نرسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید