مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های 2023 که می توانید خریداری کنید، عکس

به گزارش مجله گرافیک، روز به روز ویژگی های لپ تاپ های مقرون به صرفه قیمت در حال ارتقاء است؛ اما باید به این موضوع دقت کرد که برای خرید لپ تاپ حاضرید چه امکاناتی را داشته باشید و کدام امکانات را قربانی کنید؟

مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های 2023 که می توانید خریداری کنید، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، انتخاب وبسایت theverge برای برترین و ارزان ترین لپ تاپ 2023 موجود در بازار، Gateway 14 است. این لپ تاپ در بازارهای جهانی 399 دلار قیمت دارد. دارای عمر باتری به نسبت عالی و رنگ بندی متنوع است. این لپ تاپ انتخابی مناسب برای افرادی است که در پی یک لپ تاپ کاربردی و مجذوب نماینده با کمترین قیمت ممکن هستند.

دومین لپ تاپ ارزان مدل 2023 این لیست، Framework Laptop 13 است که 849 دلار قیمت دارد. لپ تاپ Framework 13 برترین لپ تاپ برای کسانی است که می خواهند بیشترین شخصی سازی را تجربه نمایند. همه چیز از پردازنده و رم گرفته تا صفحه کلید و قاب ها به وسیله کاربر قابل ارتقا هستند.

این لپ تاپ کمی گران تر از سایر لپ تاپ های این لیست است اما در درازمدت منجر به صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. این لپ تاپ به شما امکان می دهد هر پورت را خودتان تعویض کنید. در تئوری، این بدان معناست که Framework بسیار بیشتر از بسیاری از دستگاه های ارزان تر دوام می آورد.

ایسوس Chromebook Flip CX5 سومین لپ تاپ این لیست است که تنها 549 دلار قیمت دارد. Chromebook Flip CX5 واقعاً خوب است. به میزان کافی مستحکم است که بتواند انواع تکان های کوله پشتی یا کیف را تحمل کند و بافت مخملی منحصر به فردی دارد که در دست گرفتن را بسیار دلپذیر می نماید. یک انتخاب پورت گسترده، یک صفحه کلید صاف و راحت و یک صفحه نمایش عالی دارد.

چهارمین لپ تاپ این لیست، 4. Lenovo Chromebook Duet 3 است که تنها 379 دلار قیمت دارد. اگر در پی یک کروم بوک غیرمعمول ارزان قیمت هستید که کار را کاملاً انجام دهد، قطعاً باید در پی Duet 3 باشید. این یک لپ تاپ عالی و کوچک برای خریداران ارزان با یک صفحه کلید جداشدنی مغناطیسی است. صفحه نمایش آن حتی از قلم های USI نیز پشتیبانی می نماید، اگرچه قلم در این قیمت گنجانده نشده است. با این حال، صفحه کلید و کیبورد و پایه کیبورد، گنجانده شده است، که بسته ای کاملاً محکم را با قیمت زیر 400 دلار ایجاد می نماید.

لپ تاپ 5. Lenovo IdeaPad Slim 7 Pro با قیمت 900 دلاری خود نیز در این لیست گنجانده شده است. اگر صاحب یک کسب وکار کوچک یا حرفه ای هستید، پیدا کردن لپ تاپ های مستحکم با توان مورد احتیاج برای محاسبات سنگین، سخت است. برترین گزینه برای شما IdeaPad Slim 7 Pro است که پردازنده های گرافیکی گسسته میان رده و نمایشگرهایی با وضوح بالا و نرخ تازه سازی بالا ارائه می دهند. این دستگاه علاوه بر تراشه های قدرتمند خود دارای صفحه کلید عالی و انتخاب پورت عالی است.

منبع: theverge

  • حمله تند شهردار پاریس به ایکس ایلان ماسک/ فاضلاب بزرگ جهانی

  • یک ثانیه واقعا چقدر طول می کشد؟

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آذر 1402 بروزرسانی: 7 آذر 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2399

به "مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های 2023 که می توانید خریداری کنید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های 2023 که می توانید خریداری کنید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید