1.5میلیون نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کردند، خانه دارشدن مجردها در طرح ملی مسکن

به گزارش مجله گرافیک، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام بیش از یک میلیون و نیم نفر در سامانه مسکن ملی اطلاع داد و گفت: متأسفانه درحالی که 10 روز به اتمام ثبت نام به جای مانده است اما هنوز سامانه برای بعضی شهرستان ها باز نشده است.

1.5میلیون نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کردند، خانه دارشدن مجردها در طرح ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رستم قاسمی ظهر دیروز در بازدید از پروژه کمربندی با انتقاد از تزریق اقتصادی قطره چکانی به این پروژه مهم کشور گفت: با این مقدار از اعتبار پروژه 14 سال است که پیشرفت اندکی داشته است و اگر با سرعت اجرایی نشود تا 40 سال نیز طول خواهد کشید.

وی اضافه نمود: درست است که اعتبارات سال جاری بیشتر از سال های گذشته است اما این پروژه ملی احتیاج به حمایت بیشتری دارد و با این اعداد و ارقام رشد فیزیکی خاص و قابل دفاعی نخواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: در کوشش هستیم که در سازمان و یا با مشارکت پیمانکار حرکتی را برای رشد حداکثری و اتمام این پروژه ملی برنامه ریزی کنیم تا به زودی شاهد برگزاری اختتامیه و بهره مندی مردم از این پروژه باشیم.

قاسمی در ادامه به استقبال مردم از پروژه مسکن ملی اشاره نمود و اضافه نمود: تا به امروز استقبال خوبی در ثبت نام از مسکن ملی به وسیله مردم شده است و بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند.

وی در ادامه ابراز داشت: هنوز برای بعضی از شهرستان ها سایت باز نشده است و در پی برطرف مشکل آن هستیم، طی برنامه در نظر گرفته شده، توسعه ساخت وساز طرح ملی مسکن در تهران رُخ نمی دهد و در شهرستان های دیگر طرح ملی مسکن چون پاکدشت انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی راجع به منابع در نظر گرفته شده در طرح ملی مسکن تأکید کرد: تسهیلات منابع مورد احتیاج طرح ملی مسکن تعیین شده است و مسئله ای برای اجرای آن وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی درباره خانه دار شدن مجردین در طرح ملی مسکن اظهار داشت: خانم های بالای 35 سال مجرد و آقایان بالای 45 سال مجرد و نیز خانواده هایی که چیزی به نامشان نیست می توانند در این طرح صاحب خانه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2017

به "1.5میلیون نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کردند، خانه دارشدن مجردها در طرح ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1.5میلیون نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کردند، خانه دارشدن مجردها در طرح ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید