گوشی گیمینگ Red Magic 7 Pro عرضه شد

به گزارش مجله گرافیک، گوشی نوبیا رد مجیک 7 پرو که به شارژ سریع 65 واتی مجهز است، دوم اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد.

گوشی گیمینگ Red Magic 7 Pro عرضه شد

به گزارش خبرنگاران، شرکت فناوری نوآورانه چینی Nubia در فوریه 2022 گوشی گیمینگ Red Magic 7 Pro را در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند گیمینگ دارای چندین ویژگی پیشرفته و بعلاوه طراحی مجذوب کنندهی بود. گوشی Red Magic 7 Pro که مخصوص بازی طراحی شده، در حال حاضر برای بازار جهانی با پیشنهادات اولیه از 22 آوریل (دوم اردیبهشت) عرضه خواهد شد.

طراحی و صفحه نمایش

گوشی Nubia Red Magic 7 Pro دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Full HD+ OLED با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 165 هرتز است. این نمایشگر بعلاوه از طیف رنگی 100 درصدی DCI P3، رنگ 10 بیتی، کاهش نور DC و سایر ویژگی های مجذوب کننده پشتیبانی می نماید. این نمایشگر دارای حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش است و از قابلیت نظارت بر ضربان قلب نیز پشتیبانی می نماید.

این تلفن بازی دارای shoulder triggers برای ارائه یک تجربه بازی بی نظیر است. این گوشی به لطف تراشه Red Core 1 دارای نرخ نمونه برداری لمسی شگفت انگیز 500 هرتز و کیفیت صدای سطح بالا است.

مشخصات Red Magic 7 Pro

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 7 Pro جدیدترین پردازنده حال حاضر شرکت معتبر Qualcomm، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 را استفاده می نماید. این پردازنده پرچمدار با حداکثر 18 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی جفت می گردد. این گوشی بعلاوه از توسعه مجازی پشتیبانی می نماید که می تواند فضای رم را تا 24 گیگابایت افزایش دهد.

علاوه بر این، این تلفن بازی دارای چیپست اختصاصی Red Core 1 است، یک تراشه اختصاصی که برای بهبود تجربه بازی طراحی شده است. این گوشی بعلاوه دارای سیستم خنک کننده ICE 8.0 متشکل از یک فن RGB با نوسان 20000 دور در دقیقه است. سیستم خنک کننده بعلاوه شامل 9 ماده اتلاف حرارت از جمله یک صفحه خنک کننده مایع VC بزرگ است.

این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی در زیر قاب خود جای داده است. این تنها تفاوت بین نسخه چینی و بازار جهانی است. مدل چینی دارای شارژ سریع 135 واتی است که می تواند در عرض 15 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ گردد.

با این که گوشی نوبیا Red Magic 7 Pro، یک گوشی مخصوص بازی است، دوربین های پیشرفته ای هم دارد. پنل پشتی این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه است. این سیستم شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد. برای عکس های سلفی نیز یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

قیمت و بازار عرضه

در سرانجام به بحث قیمت و بازار های عرضه می رسیم. قیمت پایه Red Magic 7 Pro برای نسخه ای که 256 گیگابات فضای ذخیره سازی دارد 799 یورو (679 پوند) است. رنگ این نسخه مشکی Obsidian می باشد. نسخه دیگر این گوشی Supernova نام دارد و دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این نسخه به قیمت 899 یورو (759 پوند) به فروش می رسد.

این گوشی هوشمند گیمینگ در بریتانیا و دیگر بازار های اروپا عرضه خواهد شد. این گوشی در آینده در ایالات متحده، کانادا و سایر منطقه ها از جمله خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین نیز در دسترس خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2175

به "گوشی گیمینگ Red Magic 7 Pro عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ Red Magic 7 Pro عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید