کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در میان پارک های علم و فناوری همکار

به گزارش مجله گرافیک، رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری از کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در میان پارک های علم و فناوری همکار در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور اطلاع داد.

کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در میان پارک های علم و فناوری همکار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، مهدی قلعه نوی رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، از کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در میان پارک های علم و فناوری همکار در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور اطلاع داد.

در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور 31 دانشگاه، پژوهشگاه، پژوهشکده و مؤسسه تحقیقاتی، پارک های علمی و فناوری (پارک پردیس، پارک علم و فناوری دانشگاه شریف، پارک علم و فناوری البرز، پارک علم و فناوری خراسان و پارک فناوری یزد و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) و شهرک علمی حضور داشتند. در این برنامه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رتبه نخست را کسب کرد.

شاخص های اصلی این دوره از ارزیابی شامل رضایت متقاضیان از همکاری با پایگاه همکار، کیفیت همکاری، عملکرد رابط پایگاه، مشارکت در پروژه جمع آوری گزارش های همکار و حجم همکاری های انجام گرفته در پایگاه همکار بوده است.

برنامه ایجاد همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور توسط معاونت علمی و فناوری طراحی و برنامه ای دائمی محسوب می گردد و به صورت پیوسته درحال اجراست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1201

به "کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در میان پارک های علم و فناوری همکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در میان پارک های علم و فناوری همکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید