رسانه ها، جامعه و پزشکان

به گزارش مجله گرافیک، گروه تخصصی جامعه شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه شناسی ایران باتوجه به واکنش های جامعه نسبت به برخی پزشکان و نگرش رسانه ها و جامعه پزشکی به برخوردهای دو طرف و انتظارها و نظرات مردم، نشستی تخصصی برای بررسی نگرش این گروه ها به یکدیگر و عملکردشان برگزار می کند.

رسانه ها، جامعه و پزشکان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در سال های اخیر کارهای رسانه ای درباره بخشی از جامعه پزشکی، نگرش مردم به عملکرد برخی پزشکان و واکنش جامعه پزشکی به بازخورد این نگرش ها سبب شده تا جامعه شناسان و متخصصان به فکر بررسی این نگرش و رویکردها بیفتند و ان را در نشستی با عنوان تقابل رسانه ها و جامعه با پزشکان بررسی و تحلیل کنند.

  • مجله سواد رسانه ای
  • مجله مفاهیم پزشکی

دکتر ایرج خسرونیا(رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران)، دکتر بابک قرایی مقدم(متخصص جراحی مغز و اعصاب)، دکتر سیمین کاظمی(پزشک و دکترای جامعه شناسی)، دکتر حسام الدین ریاحی(پزشک و دانشجوی دکترای اخلاق پزشکی)، دکتر سیدعلی شفیعی(دکترای مطالعات اعتیاد) در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

تسهیلگری این نشست را رضا طیاری اشتیانی، عضور گروه جامعه شناسی پزشکی و سلامت به عهده دارد.

این نشست سه شنبه 21 آبان از ساعت 15 الی 17 توسط گروه علمی تخصصی جامعه شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه شناسی ایران با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و وبگاه علمی تخصصی جامعه شناسی پزشکی و سلامت در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 623

به "رسانه ها، جامعه و پزشکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها، جامعه و پزشکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید