تازه ترین پیشرفت های ترمیم با مهندسی بافت ارائه می گردد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، چهارمین کنگره پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ایران به مدت سه روز (26 تا 28 آبان) در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار می گردد.

تازه ترین پیشرفت های ترمیم با مهندسی بافت ارائه می گردد

هدف از برگزاری چهارمین کنگره پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ایران ایجاد فرصتی جهت برقراری مصاحبه بین اساتید، محققین، پزشکان، دانشجویان، سیاستگذاران، تولیدکنندگان و شرکت هایی است که در این حوزه به فعالیت اشتغال دارند.

این کنگره، محلی برای ارائه دستاوردهای متخصصین این رشته فراهم می نماید. دستاوردهایی که در برگیرنده گستره وسیعی از موضوعات مهندسی، زیستی و علوم بالینی هستند.

افراد علاقه مند به زمینه های مهندسی بافت، پزشکی بازساختی، و سلول های بنیادی، پزشکانی که تخصص مرتبط با موضوعات کنگره دارند، محققین شاخه های مختلف علوم زیستی، محققین شاخه های مختلف مهندسی پزشکی، کارشناسان آزمایشگاه های تحقیقاتی مرتبط با موضوعات کنگره، سیاستگذاران، تولیدکنندگان می توانند در این کنگره حضور یابند.

محققان در کنگره پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ایران با آخرین متدولوژی های پژوهشی در حوزه پزشکی بازساختی آشنا می شوند.

محورهای این دوره از کنگره شامل ترمیم دستگاه عصبی، ترمیم پوست، ترمیم در استخوان و غضروف، ترمیم در دهان، فک و صورت، ترمیم کبد و دستگاه گوارش، ترمیم کلیه و دستگاه ادراری، اخلاق در پزشکی بازساختی و مهندسی بافت، ترمیم قلب و عروق، ترمیم ریه و دستگاه تنفسی، بیولوژی سلول های بنیادی، مواد زیستی، نانوتکنولوژی در مهندسی بافت است.

چهارمین کنگره پیشرفت های مهندسی و پزشکی بازساختی ایران به همت دانشکده فناوری نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و 7 کارگاه آموزشی در رشته های مهندسی بافت و زیست مواد تشکیل می گردد.

در این کنگره از رتبه های اول تا سوم پذیرفته شدگان دوره دکتری در رشته های مهندسی بافت و علوم سلولی ملکولی تقدیر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 93

به "تازه ترین پیشرفت های ترمیم با مهندسی بافت ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین پیشرفت های ترمیم با مهندسی بافت ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید