کدام شرکت های بورسی افزایش سرمایه دادند؟

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال 6 شرکت بورسی درخواست افزایش سرمایه خود را ثبت کردند. بر این اساس وساپا، وهامون، پیزد،کزغال، سپ و کیمیا افزایش سرمایه می دهند.

کدام شرکت های بورسی افزایش سرمایه دادند؟

شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا با نماد وساپا با سرمایه فعلی هزار و 67 میلیارد تومان درخواست افزایش سرمایه 50 درصدی داده است. در حال حاضر تعداد سهام قابل انتشار این شرکت پنج میلیارد و 325 میلیون سهم است و مبلغ افزایش سرمایه 532 میلیارد تومان است.

این افزایش سرمایه با موضوع اصلاح ساختار اقتصادی و حفظ نقدینگی و از محل سود انباشته حاصل خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری هامون صبا با نماد وهامون نیز درخواست افزایش سرمایه 67 درصدی داده است. سرمایه فعلی این شرکت 300 میلیارد تومان است و دو میلیارد سهم قابل انتشار دارد.

موضوع این افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی اصلاح ساختار اقتصادی و توسعه پرتفوی سرمایه گذاری اعلام شده است. محل تأمین افزایش سرمایه نیز مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی است.

افزایش سرمایه 300 درصدی

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد نیز درخواست افزایش سرمایه 300 درصدی داده است. سرمایه فعلی پیزد 51 میلیارد تومان است. مبلغ افزایش سرمایه درخواستی 153 میلیارد تومان است. بعلاوه این شرکت هزار و 530 میلیارد سهم قابل انتشار دارد.

موضوع افزایش سرمایه اصلاح ساختار اقتصادی و محل تامین آن سود انباشته شرکت اعلام شده است.

شرکت زغال سنگ پروده طبس با نماد کزغال با سرمایه فعلی 200 میلیارد تومان و یک میلیارد و 500 میلیون سهم قابل انتشار درخواست 75 درصد افزایش سرمایه داده است.

مبلغ افزایش سرمایه 150 میلیارد تومان است که با موضوع اجرای طرح و توسعه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی حاصل می گردد.

افزایش سرمایه 60 درصدی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با نماد سپ نیز ثبت شده است. سرمایه فعلی این شرکت 500 میلیارد تومان است. تعداد سهام قابل انتشار این شرکت سه میلیارد بوده و مبلغ افزایش سرمایه 300 میلیارد تومان است. این درخواست با موضوع خرید دستگاه کارتخوان و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ثبت شده است.

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران با نماد کیمیا نیز درخواست افزایش سرمایه 90 درصدی داده است. سرمایه فعلی این شرکت 105 میلیارد تومان است. تعداد سهام قابل انتشار این شرکت 950 میلیون سهم است.

این افزایش سرمایه 95 میلیارد تومانی با موضوع تحصیل سرمایه گذاری نو، جبران مخارج صورت گرفته بابت سرمایه گذاری و تامین سرمایه درگردش، از محل سود انباشته انجام خواهد شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2065

به "کدام شرکت های بورسی افزایش سرمایه دادند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شرکت های بورسی افزایش سرمایه دادند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید