کاظمی: در کوارتر چهارم راحت امتیاز می دهیم

به گزارش مجله گرافیک، بازیکن پست چهار تیم بسکتبال مهرام معتقد است که این تیم در کوارتر چهارم به حریفان راحت امتیاز می دهد.

کاظمی: در کوارتر چهارم راحت امتیاز می دهیم

به گزارش خبرنگاران، ارسلان کاظمی بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از برد مقابل تیم اکسون گفت: ابتدا درگذشت پدر مهدی کامرانی را به او تسلیت می گویم چون این موضوع همه ما را بسیار ناراحت کرده است. از برد در این مسابقه هم خوشحالم که باید از این جهت به بازیکنامدتیم تبریک بگویم.

او افزود: بازی خوبی بود و 14 تیم در لیگ امسال هستند که بازیکنان جوان و خارجی دارند. بازیهای راحتی نداریم و ما نیز 5 بازیکن با تجربه داریم که ان شاءالله در ادامه بهتر و بهتر می شویم. متاسفانه دو بازی است که در کوارتر چهارم اجازه می دهیم حریفان اختلاف 13 امتیازی را جبران کرده و به بازی برگردند که کار را سخت میکند. سعی می کنیم در بازی های بعد در کوارتر چهارم اجازه راحت امتیاز دریافت را به حریفان ندهیم.

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: فعلا تیم ما (مهرام) به آمادگی کامل نرسیده است و به جز آرمان و صمد که در اردوهای تیم ملی بودند، سایر بازیکنان از جمله خودم تنها بدنسازی کرده و در شرایط بازی نبوده ایم. ضمن اینکه همه تیم ها مقابل مهرام انگیزه زیادی دارند تا پیروز شوند که کار را سخت تر می کند.

او در مورد رقابتش با آرمان زنگنه در پست چهار تیم مهرام، گفت: من و آرمان باهم به باشگاه مهرام رفته و قرار داد بستیم، هیچ رقابتی وجود ندارد و برای ما تیم مهم است که برنده شود.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا میانگین سنی بالای تیم مهرام می تواند دلیل خستگی این تیم در کوارتر چهارم باشد؟ توضیح داد: تنها بحث خستگی نبود و روزی که با شیمیدر بازی کردیم آنها دفاع زون زدند و شوتهای ما هم گل نشد تا بازی نزدیک شد. این بازی هم همینطور بود و وقتی صمد را می گیرند و دفاع می کنند، سایر بازیکنان باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 629

به "کاظمی: در کوارتر چهارم راحت امتیاز می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: در کوارتر چهارم راحت امتیاز می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید