انتقام شیرین بسکتبالیست های جوان از چشم بادامی ها، ایران با شکست ژاپن قهرمان شد

به گزارش مجله گرافیک، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران به مقام نخست رقابت های انتخابی قهرمانی جهان در تایلند دست یافت.

انتقام شیرین بسکتبالیست های جوان از چشم بادامی ها، ایران با شکست ژاپن قهرمان شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در ششمین و آخرین روز از رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان، ملی پوشان کشورمان در چهار کوارتر برتر میدان بودند و در سرانجام با نتیجه 67 بر51 پیروز شدند ژاپن را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

تیم ایران در مرحله مقدماتی مقابل تیم های تایلند، هند، استرالیا و چین به برتری دست یافت و مقابل ژاپن بازنده شد و روز گذشته با شکست استرالیا توانست ضمن دست یابی به سهمیه مسابقات جهانی، به فینال راه یابد.

این مسابقات برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جوانان جهان که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می شود، با حضور تیم های ایران، ژاپن، استرالیا، چین، تایلند و هند از روز دوشنبه، 4 بهمن ماه در بانکوک آغاز شد و امروز به کار خود سرانجام داد.

ساعتی پیش دیدار رده بندی بین تیم های استرالیا و تایلند برگزار گشت و استرالیا با شکست حریف توانست به عنوان سومین تیم، سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

بر این اساس تیم های ایران، ژاپن و استرالیا به عنوان سه تیم کننده منطقه آسیا و اقیانوسیه، سال آینده در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در کانادا برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

تیم بسکتبال باویلچر ایران با ترکیب امیررضا احمدی(ایلام)، مهدی مظلوم(مازندران)، مهدی ماندگار(هرمزگان)، علی کریمی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی(قم) با سرمربیگری حسن پالار در این رویداد ورزشی حضور یافته بود.

مسعود فلاح به عنوان مربی، حبیب خمجانی به عنوان کننده فنی در این اعزام همراه با ملی پوشان هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده امیر ماندگار فرد است.

ملی پوشان کشورمان بامداد روز سه شنبه، 12 بهمن ماه به میهن باز خواهند گشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 705

به "انتقام شیرین بسکتبالیست های جوان از چشم بادامی ها، ایران با شکست ژاپن قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام شیرین بسکتبالیست های جوان از چشم بادامی ها، ایران با شکست ژاپن قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید