حبیبی: دو هفته پایانی اردوی تیم ملی هندبال زمان طلایی ما است، مسئله ای برای حضور لژیونرها نداریم

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: دو هفته آخر زمان طلایی ما است امیدوارم فدراسیون در این زمان بازی های تدارکاتی خوبی را فراهم کند.

حبیبی: دو هفته پایانی اردوی تیم ملی هندبال زمان طلایی ما است، مسئله ای برای حضور لژیونرها نداریم

علیرضا حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اردوی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: از روز یکشنبه هفته آینده تمرینات تیم ملی در تهران آغاز می گردد. بعد از مدتی تعطیلی تیم ملی در سرانجام مسابقات انتخابی المپیک و حضور تیم های زاگرس و سپاهان در جام باشگاه های آسیا و همچنین برگزاری 4 هفته مسابقات لیگ که یک هفته آن برگزار نشد، از شنبه بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می گیرند تا اردوی تیم از سر گرفته گردد.

سرمربی تیم ملی هندبال اضافه کرد: تا دهه سوم دسامبر لژیونرها درگیر مسابقات باشگاهی خود هستند به همین دلیل در اردوی اول از 20 نفر از بازیکنان داخلی دعوت شده است. غیر از بازیکنانی که در سال های قبل و در انتخابی المپیک حضور داشتند، نفراتی که در این چند هفته عملکرد خوبی در لیگ داشتند و همچنین برای پست هایی که در آن ضعف داشتیم، چند بازیکنان به اردو اضافه شدند.

حبیبی در مورد بازی های تدارکاتی گفت: زمان بسیار کمی که تا مسابقات قهرمانی آسیا داریم. بعد از مسابقات انتخابی المپیک که با آمادگی کمی در آن حاضر شدیم، جام باشگاه های آسیا و مسابقات لیگ برگزار گردید. تمام کوشش خود را می کنیم که از همه بازیکنانی که تجربه دارند و همچنین از بهترین پتانسیل و ظرفیت هندبال ایران استفاده کنیم.

وی تاکید نمود: در اردوی 12 روزه تهران بازیکنان را ارزیابی و نفرات نهایی را انتخاب می کنیم و از 18 دسامبر نیز اکثر لژیونرها می توانند به تیم اضافه شوند. با هماهنگی فدراسیون در 24 دسامبر اردوی تدارکاتی در قطر داریم. دو بازی با تیم ملی قطر در 28 و 29 دسامبر قطعی است و احتمالا چند بازی تدارکاتی با باشگاه های قطر داریم.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: اکثر لژیونرها در قطر ما را همراهی می نمایند. این اردو یک هفته است بعد از آن وارد اردوی سوم می شویم. فدراسیون در کوشش است برای بازی محبت آمیز با لهستان و کرواسی که تفاهم نامه داریم، به توافق برسد. دو هفته آخر زمان طلایی ما است امیدوارم فدراسیون در این زمان بازی های تدارکاتی خوبی را فراهم کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همراهی لژیونرها در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی است، گفت: فدراسیون مکاتباتی را باشگاه های لژیونرها انجام داده و بعضی به صورت کتبی رضایت دادند، بعضی شفاهی گفتند و منتظر پاسخ بعضی دیگر هستیم . امیدوارم در یک هفته آینده زمان حضور قطعی آنها تعیین گردد. همزمان با اردوی قطر و مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات آفریقا و اروپا هم برگزار می گردد ضمن اینکه تیم های اروپایی درگیر تعطیلات و IHF DAY هستند. از اردوی قطر تا سرانجام مسابقات مسئله ای برای حضور لژیونرها نداریم.

حبیبی در مورد شانس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برای صعود به جمع 4 تیم سرانجام گفت: در این مسابقات 13 تیم حضور دارند که در 4 گروه تقسیم شدند و ایران با بحرین و نیوزلند همگروه است. به عنوان تیم اول یا دوم می توانیم صعود کنیم اما در مرحله یک هشتم کار سخت است. کره، ژاپن، بحرین، قطر، امارات، کویت و عربستان همراه ما در جمع 8 تیم خواهند بود و چهار تیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را کسب می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 663

به "حبیبی: دو هفته پایانی اردوی تیم ملی هندبال زمان طلایی ما است، مسئله ای برای حضور لژیونرها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: دو هفته پایانی اردوی تیم ملی هندبال زمان طلایی ما است، مسئله ای برای حضور لژیونرها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید