چمدان های هوشمندی که سفر کردنتان را متحول می کنند!

به گزارش مجله گرافیک، چمدان هوشمند

شما می خواهید به سفر بروید. سفر شما چه برای کشف مقصد جدیدی باشد که تا به حال به آن جا نرفته اید و یا تنها سپری کردن چند روز برای در رفتن خستگی تان در ساحلی بمانید، همیشه چیزی در مورد بستن چمدان در پس زمینه ذهنتان شما را آشفته می کند؛ این که چطور چمدانتان را ببنید و حتی قبل تر آن، آیا اصلا این چمدان مناسب سفرتان هست یا خیر؟ شاید شما به فرودگاه برسید و متوجه شوید که وزن بارتان بیشتر از چیزی است که قوانین هواپیما تعیین کرده است، یا چمدانتان را تحویل داده اید اما هواپیمایتان تاخیر خورده است و شارژ موبایل یا لپ تاپتان که اتفاقا کار مهمی هم با آن ها دارید رو به اتمام است و تمام شارژرها را در چمدانتان گذاشته اید. اما باید این مژده را بدهیم که تمام این نگرانی ها به لطف فن آوری چمدان هوشمند از بین رفته است. در ادامه با خبرنگاران باشید تا بینیم چطور چمدان هوشمند این کارهای را انجام می دهد و چند مورد از آن ها را برایتان معرفی کنیم.

چمدان های هوشمندی که سفر کردنتان را متحول می کنند!

به لطف چمدان هوشمند شما دیگر حتی یک مورد استرس زا را در مورد چمدان در طول سفرتان تجربه نخواهید کرد. این چمدان ها ویژگی هایی دارند که همگی برای آسوده کردن سفر و البته خیالتان ساخته شده اند. چمدان های هوشمند دارای ردیاب GPS هستند، پس می توانید آن را هر جایی که بود پیدا کنید. آن ها می توانند وزنشان را به شما نشان دهند، پس نگران این نباشید که چمدانتان از حد معمول سنگین تر شده باشد و این موضوع را در فرودگاه متوجه شوید. نکته جالب دیگری که در آن ها وجود دارد این است که چمدان هوشمند دارای پورت USB است که از طریق آن می توانید دستگاه های مختلف خود را شارژ کنید، برخی از آن ها دارای باطری های خورشیدی، سیستم های قفل هوشمند و موارد دیگری هستند که سفرتان را آسان و هیجان انگیزتر می کنند.

همچنین شما لازم نیست که ظاهر چمدان خود را برای بهره وری بهتر قربانی کنید. طراحی بی نظیر و مواد با دوام این کوله پشتی و چمدان ها تضمین می کنند که برای سال ها به همان صورت باقی می ماند و ظاهر شیک و خوش استایلشان بسیار برایتان مجذوب کننده خواهد بود. گرچه توجه داشته باشید، همانطور که در مقررات اخیر خطوط هوایی مانند هواپیماهای آمریکایی و دلتا، باید مطمئن شوید که باطری چمدانتان قابل برداشتن و جابجایی است. در ادامه به معرفی چند مورد از این چمدان های هوشمند می پردازیم.

  • Raden A22

طراحی زیبای این چمدان قابل حمل تنها یکی از ویژگی هایی است که شما را مجذوب خود می کند. دسته ارگونومیک آن ویژگی دیگری دارد که به عنوان تشخیص وزن چمدان استفاده می شود. همچنین دو پورت USB آن به شما این اطمینان را می دهد که هیچ وقت نگران تمام شدن شارژتان نباشید. با دانلود اپلیکیشن این چمدان نیز، خیالتان از گم شدن آن راحت خواهد شد.

  • Arlo Skye Carry-on

چمدان هوشمند آرلو اسکای، یکی از بهترین ها در نوع خودش می باشد. این چمدان سبک وزن است و دارای شارژر داخلی، پوشش ضد میکروبی، کیسه های کفش و لباسشویی است. البته هیچ زیپ خارجی در آن مشاهده نمی کنید که در عوض، می توانید آن را با قفل های کددار باز کنید و ببندید. این مورد باعث خیال جمعی شما از بابت وسایلی است که در آن گذاشته اید.

  • Barracuda

این چمدان قابل انعطاف یک مشکل بسیار آزاردهنده را حل می کند؛ وقتی که ما در فرودگاه هستیم - کمبود قفسه برای قرار دادن لپ تاپ مطمئنا اذیتمان می کند. Barracuda دارای یک سینی کشویی است که به دسته ای با 360 درجه چرخش و یک جا لیوانی وصل شده است. این چمدان البته علاوه بر آن باتری قابل حمل دارد که اجازه می دهد تا پنج بار موبایل خود را شارژ کنید. همچنین ردیاب آن قابلیت این را دارد که هنگامی که چمدان شما در به فرودگاه رسید و در چرخه قرار گرفت، شما را مطلع سازد.

  • Trunkster

ترانکستر یکی از ویژگی های اصلی هر چمدانی را حذف کرده که آن داشتن زیپ است و البته شما عاشق طراحی متفاوت آن خواهید شد. شما می توانید چمدان را از طریق قفل رمزدار آن باز کنید. این چمدان دارای دو پورت USA و یک کابل شارژ، مقیاس مشخص وزن و ردیاب است.

  • G-RO Tough Terrain Expandable Carry-on

این چمدان، طراحی شیک و باشکوهی دارد و به لطف چرخ های غول پیکر نئون دار که به شما امکان حرکت حتی در خیابان هایی با سطح نامناسب را می دهند، بسیار دوست داشتنی هستند. این چمدان ها یک شارژر قابل حمل با دو پورت USB و همچنین قفل های مخصوص دارند. و با بخش ها و قسمت های مختلف، می توانید وسایل خود را حتی زمانی که دور از خانه هستید، سازماندهی کنید.

  • TravelPro Crew 11

TravelPro به خاطر کیفیت و دوام چمدان های خود شناخته شده است، پس اگر شما فردی هستید که به طور مکرر مسافرت می روید این چمدان هوشمن بسیار مناسب شماست. این چمدان که تنها 3 کیلو دارد، احتمالا یکی از سبک ترین چمدان های حمل در بازار است که همچنین بسیاری از ویژگی های هوشمند مانندRFID (شناسایی فرکانس رادیویی) و پورت USB خارجی است.

  • Tylt Pro Powerbag Travel Backpack

آن هایی که کوله پشتی را به چمدان ترجیح می دهند، نگران نباشند. چمدان هوشمند تنها به موارد بالا محدود نمی شود بلکه کوله پشتی ها نیز امروزه هوشمند شده اند. این کوله هوشمند که تنها یکی از نمونه های موجود در بازار است اساسا یک ایستگاه شارژ متحرک است که دارای پنج درگاه خارجی و دو داخلی است و باطری آن شما را قادر می سازد تا همزمان سه دستگاه را شارژ کنید. طرح تایید شده TSA آن دارای یک لپ تاپ است که به یک محفظه لپ تاپ 15 اینچی متصل می شود.

این کوله پشتی ضد آب است و همین ویژگی باعث شده که در میان کوله گردها بسیار محبوب باشد زیرا شما از این اطمینان دارید که وسایلتان آسیبی در مواجهه با باران و … نخواهند دید. شما می توانید این کوله پشتی را که یک چمدان هوشمند شناخته می شود خریداری کنید و سفرتان را راحتت تر از هر موقعی به انتها برسانید.

منبع: travelandleisure.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2086

به "چمدان های هوشمندی که سفر کردنتان را متحول می کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمدان های هوشمندی که سفر کردنتان را متحول می کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید