چشم انداز نامطمئن بسته نجات اقتصادی و اقتصادی یونان

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا امروز دوشنبه اعلام کردند، چشم انداز بسته نجات اقتصادی یونان هنوز نامطمئن است و اختلافات زیادی بین دولت آتن و وام دهندگان بین المللی وجود دارد.

چشم انداز نامطمئن بسته نجات اقتصادی و اقتصادی یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ بیانیه صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا در مورد نامطمئن بودن چشم انداز بسته نجات اقتصادی یونان در حالی است که مقام های رسمی یونان پیش از این از دستیابی به توافق نهایی با وام دهندگان بین المللی برای اعطای یاری اقتصادی جدید 8.1 میلیارد دلاری خبر داده بودند.

به نظر می رسد اختلافات بین دولت یونان و وام دهندگان بین المللی برای اعطای یاری های اقتصادی جدید هنوز جدی است و دستیابی به توافق نهایی احتیاج به کار و کوشش بیشتری دارد.

وام دهندگان بین المللی خواهان کاهش هزاران فرصت شغلی در بخش دولتی یونان و تسریع روند خصوصی سازی در این کشور هستند. یونان متعهد است تا در برابر دریافت یاری های اقتصادی خارجی، سیاست های ریاضتی را با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه اجرا کند. اجرای این سیاست ها با مخالفت شدید افکار عمومی یونان روبرو شده است.

وام دهندگان بین المللی به یونان اعلام کردند: گرچه پیشرفت های مهمی حاصل شده ولی اجرای سیاست های اقتصادی و اقتصادی مورد نظر در بعضی زمینه ها از اهداف معین شده دور است.

قرار است وزرای دارایی منطقه یورو در نشست امروز خود در مورد وضعیت یونان بحث و گفتگو نمایند. یونان در شش سال اخیر با کاهش متوالی رشد اقتصادی روبرو شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 330

به "چشم انداز نامطمئن بسته نجات اقتصادی و اقتصادی یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم انداز نامطمئن بسته نجات اقتصادی و اقتصادی یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید