ویلموتس هنگ کنگ را بررسی کرد

به گزارش مجله گرافیک، محمد زارعی: تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دور دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین، در نخستین گام باید سه شنبه هفته جاری به مصاف تیم ملی هنگ کنگ برود. بر همین اساس تیم ملی روز چهارشنبه گذشته برای برگزاری این دیدار راهی هنگ کنگ شد.

ویلموتس هنگ کنگ را بررسی کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

ملی پوشان ابتدا به امارات سفر کردند و از آنجا با پروازی 8ساعته و 6روز زودتراز زمان مسابقه به هنگ کنگ رفتند که در آنجا مسئولان سفارت ایران با هماهنگی فدراسیون فوتبال هنگ کنگ استقبال مناسبی از تیم ملی داشتند تا ملی پوشان با کمترین دغدغه در هتل محل اسکان خود مستقر شوند. ملی پوشان بعد از رسیدن به هنگ کنگ و پس از استراحت یک روزه از دیروز تمرینات خود را شروع کردند.

پنجشنبه شب ویلموتس به همراه دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی به طور زنده بازی هنگ کنگ مقابل کامبوج را تماشا کردند. قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال با تهیه فیلم بازی عراق و بحرین (تیم های همگروه تیم ملی کشورمان) آن را در اختیار کادرفنی قرار دهند تا آنالیزهای فنی روی این بازی انجام گردد.

لازم به ذکر است مسئولان فدراسیون فوتبال با پیگیری های سفارت ایران در هنگ کنگ تأکید داشتند اگر اعتراضات مردم این کشور که در راستای بعضی سیاست های دولت آنهاست ادامه داشته باشد، به دلیل مسائل امنیتی باید بازی در کشور دیگری برگزار گردد اما تا این لحظه با رایزنی های صورت گرفته مسئولان هنگ کنگی تأکید نموده اند که اعتراضات مردمی فقط در یکی دو روز خاص در هفته است و هیچ گونه مسئله ای برای انجام بازی ایران نخواهند داشت.

ملی پوشان روز سه شنبه و بعد از برگزاری مسابقه برابر هنگ کنگ بلافاصله به ایران بازخواهند گشت تا بازی های هفته سوم لیگ برتر برگزار گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 401

به "ویلموتس هنگ کنگ را بررسی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس هنگ کنگ را بررسی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید