وزرای خارجه چهار کشور به امیرعبداللهیان تبریک گفتند

به گزارش مجله گرافیک، تهران (پانا) - وزرای خارجه کشورهای مغولستان، ایرلند، بورکینافاسو و اندونزی در پیغام هایی جداگانه، انتصاب امیرعبداللهیان به اسم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

وزرای خارجه چهار کشور به امیرعبداللهیان تبریک گفتند

به گزارش وزارت امور خارجه، خانم باتس تسگ باتمونخه وزیر امور خارجه مغولستان، در پیغامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع بکار ایشان را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه مغولستان در این پیغام ابراز علاقمندی کرد تا در جهت تقویت روابط محبت آمیز دیرینه میان جمهوری اسلامی ایران و مغولستان، به ویژه تقویت تجارت و همکاریهای مالی با وزیر امور خارجه کشورمان همکاری کند.

پیغام تبریک وزیر خارجه ایرلند

سایمون کاونی وزیر امور خارجه و دفاع ایرلند در پیغامی خطاب به دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع بکار ایشان را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه و دفاع ایرلند در این پیغام با اشاره به همکاری سازنده با کشورمان، بر حفظ گفتگوی مستمر با وزیر امور خارجه کشورمان و تداوم همکاریها تاکید نمود.

پیغام تبریک وزیر خارجه بورکینافاسو

آلفا بری وزیر امور خارجه جمهوری بورکینافاسو در پیغامی خطاب به دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار ایشان را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه بورکینافاسو در این پیغام برای همکاری با دکتر امیر عبداللهیان درجهت تحکیم روابط محبت آمیز دو کشور اعلام آمادگی کرد.

پیغام تبریک وزیر خارجه اندونزی

خانم رتنو مرسودی وزیر امور خارجه اندونزی در پیغامی خطاب به دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار ایشان را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه اندونزی در این پیغام ایران را یکی از شرکای مهم اندونزی در منطقه دانست و اضافه کرد: توسعه مناسبات در طول 70سال روابط دیپلماتیک ، زمینه ارتقاء همکاریهای فیمابین را فراهم نموده است.

خانم رتنو مرسودی ابراز امیدواری کرد، دوستی ها و همکاریهای میان دو کشور، منجر به ایجاد شرایط مناسبتر برای هر دو ملت به خصوص در دوران پاندمی کرونا شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1894

به "وزرای خارجه چهار کشور به امیرعبداللهیان تبریک گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای خارجه چهار کشور به امیرعبداللهیان تبریک گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید