واکنش برانکو به حضور در تیم ملی ایران

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که راهنمایی تیم ملی عمان را برعهده دارد به احتمال بازگشتش به فوتبال ایران واکنش نشان داد و در عین حال از عملکرد هموطنش با تیم ملی تمجید کرد.

واکنش برانکو به حضور در تیم ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در حالی به اسم صدرنشین گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد که در دور رفت این بازی ها با حضور مارک ویلموتس تنها 6 امتیاز از 4 بازی کسب کرد.

روندی که در دور برگشت با حضور دراگان اسکوچیچ در رأس کادر فنی تیم ملی ایران کاملا تغییر کرد. ملی پوشان فوتبال ایران در این دور از بازی ها که به طور متمرکز در بحرین برگزار گردید توانستند چهار پیروزی از چهار ملاقات خود مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و میزبان بازی ها کسب نمایند تا با 18 امتیاز به اسم تیم اول به دور نهایی صعود کند.

عملکرد درخشان اسکوچیچ با تیم ملی ایران باعث شده تا عده ای از کارشناسان خواستار تمدید قرارداد او برای ماندن در رأس کادر فنی شوند اما شهاب الدین عزیزی خادم پس از بازگشت ملی پوشان از بحرین، ادامه همکاری با سرمربی کروات را منوط به نظر اعضای هیأت رئیسه فدراسیون دانست.

صحبت هایی که نشان از بی میلی رئیس فدراسیون نسبت به ماندن او در فاصله 75 روز تا آغاز دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر داشت. همین امر سبب شد شایعاتی درباره بازگشت کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ به نیمکت تیم ملی ایران مطرح گردد.

برانکو که در حال حاضر با تیم ملی فوتبال عمان به مرحله نهایی صعود نموده است در حالی به اسم جانشین احتمالی اسکوچیچ مطرح می گردد که هنوز با عمانی ها قرارداد دارد.

برانکو در گفتگویی درباره شایعه بازگشت خود به فوتبال ایران و حضور در رأس کادر فنی تیم ملی ایران گفت: من هیچ پیشنهادی از ایران ندارم و به آن فکر هم نمی کنم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: من تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان هستم. وظیفه دارم این تیم را در راستای هدف گذاری مشترک با تمام اعضای تیم به موفقیت برسانم. آنچه واضح است من به قراردادم به اسم یک مربی حرفه ای پایبند هستم.

او در پاسخ به اینکه عملکرد دراگان اسکوچیچ را در تیم ملی ایران چطور ارزیابی می کنید یادآور شد: او درخشان کار کرد. توانست برترین نتایج را برای صعود تیم ملی ایران بگیرد. عملکرد اسکوچیچ به اسم یک انسان با شخصیت و حرفه ای کم نظیر بوده است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1855

به "واکنش برانکو به حضور در تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش برانکو به حضور در تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید