بازی با دو تیم لیگ فزونی به جای دیدار با عمان در دستور کار تیم امید

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از برگزاری دو دیدار محبت آمیز تیم امید با دو تیم لیگ رجحان اطلاع داد.

بازی با دو تیم لیگ فزونی به جای دیدار با عمان در دستور کار تیم امید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالرسول دانشجو درباره دیدار محبت آمیز تیم فوتبال امید و عمان بیان کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال عمان با ارسال نامه ای به ما اعلام نمود نمی تواند به ایران سفر کند تا با تیم امید بازی تدارکاتی داشته باشد. بر همین اساس پس از مذاکره با تیم های تراکتورسازی و راه آهن در کوشش هستیم این دو تیم را جایگزین تیم عمان کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان گفت: تیم جوانان 4 بازی تدارکاتی با تیم های عراق و قطر انجام داد که معتقدم از لحاظ فنی یاری به سزایی به بازیکنان نموده است. ضمن اینکه این تیم تورنمنت چین و همچنین دیدارهای تدارکاتی دیگری را نیز پشت سر گذاشته و با توجه به اینکه علی دوستی مهر یکی از مربیان پیروز در فوتبال پایه است، امیدوارم در بازی های قهرمانی آسیا میانمار عمکلرد بسیار خوبی داشته باشد.

سرپرست کمیته جوانان با بیان اینکه تیم جوانان می تواند از گروهش صعود کند، اضافه نمود: نتیجه و شرایط در فوتبال قابل پیش بینی نیست. اگر از گروه خود به دور دوم صعود کنیم احتمالا با ازبکستان و استرالیا روبه رو خواهیم شد و می توانیم این دو تیم قدرتمند را پشت سر بگذاریم. باز هم می گویم کسب سهیمه جام جهانی راحت نخواهد بود اما با درایتی که کادر فنی تیم ملی جوانان داشته و بازی های تدارکاتی خوبی که پشت سر گذاشته می توانیم به این امر امیدوار باشیم.

دانشجو در خاتمه از باشگاه هایی که با کمیته جوانان فدراسیون همکاری نموده و بازیکنان خود را در اختیار تیم جوانان گذاشتند، قدردانی کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 292

به "بازی با دو تیم لیگ فزونی به جای دیدار با عمان در دستور کار تیم امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با دو تیم لیگ فزونی به جای دیدار با عمان در دستور کار تیم امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید