تور ارزان فیلیپین: تور فیلیپین: تور فیلیپین: تور ارزان فیلیپین: تور فیلیپین ارزان: نکات مهم و ضروری در سفر به فیلیپین

به گزارش مجله گرافیک، نکات سفر به فیلیپین!

فیلیپین یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای تمام جهانیان می باشد. این کشور در سال 2015 پذیرای 5 میلیون گردشگر بوده است. طبیعت زیبا و خیره کننده این کشور آسیایی یکی از دلایلی است که باعث جذب گردشگر می گردد. فیلیپین از 7107 جزیره تشکیل شده به همین علت به آن مجمع الجزایر گفته می گردد. نکاتی برای سفر به این کشور وجود دارد، که دانستن آنها باعث می گردد سفر راحتر و ایمن تری را داشته باشید. با خبرنگاران در مطلبی که درباره نکات سفر به فیلیپین همراه باشید، تا سفری ایده و بدور از دغدغه های جانبی را تجربه کنید.

تور ارزان فیلیپین: تور فیلیپین: تور فیلیپین: تور ارزان فیلیپین: تور فیلیپین ارزان: نکات مهم و ضروری در سفر به فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

خصوصیات مردم کشور فیلیپین

خون گرم بودن و مهمان نواز بودن از جمله ویژگی هایی است که هنگام برخورد با مردم کشور فیلیپین احساس خواهید کرد. اصلا یکی از دلایل اصلی برای سفر به این کشور از دید گردشگران، همین خصوصیت اخلاقی و رفتاری مردم این کشور است. آن ها همیشه رفتاری بسیار مودبانه با مسافران و مهمانانشان دارند. اگر شما هم فردی خون و گرم و زود جوشی باشید به راحتی می توانید در این کشور دوست پیدا کنید. پیشنهاد ما این است که به منظور برقرار ارتباط مثبت چند کلمه به زبان (تالگوگ) یاد بگیرید، تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.

دادن پول به فقیران ممنوع!

فیلیپین هم مانند دیگر کشورهای دنیا در خیابان های خود فقیر دارد. دادن پول به این افراد ممنوع است و اگر پلیس ببینید پیگرد قانونی دارد، اما اگر می خواهید به آنان یاری کنید می توانید برایشان غذا تهیه کنید.

با مردم فیلیپین دوست شوید

با توجه به ویژگی خون گرم بودن مردم فیلیپین سعی کنید تا با آنها دوست شوید، به علت این که آنها دوست دارند با دست باز از مسافران و مهمانان خود پذیرایی نمایند. که همین موضوع سبب می گردد مقداری از هزینه های خورد و خوراک و گاهی حتی اقامت شما رایگان گردد.

از رستوران ها و غذافروشی های خیابانی غذا تهیه کنید!

با توجه به این که غذا جزئی از فرهنگ مردم فیلیپین است و طی گزارش هایی که از این کشور وجود دارد مردم فیلیپین روزانه ممکن است پنج وعده غذا میل نمایند. به همین تعداد غذا فروشی های خیابانی در این شهر زیاد است و همین طور قیمت ها هم کاملا مناسب می باشد. به طوری که برای تهیه یک بشقاب غذای دریایی که دو نفر را به کامل سیر می نماید تنها 10 دلار باید هزینه کنید.

تعرفه ها و قیمت ها گزاف نیستند

برترین کشور از لحاظ اقتصادی کشور فیلیپین است. به هیچ عنوان قیمت ها گزاف و غیرقابل باور بالا نیست. با توجه به این که کشور فیلیپن در فهرست کشورهای در حال توسعه است اما قیمت اجناس و کالاهایی که از فیلیپین می خرید از کشورهای دیگر ارزانتر است. سفر به کشور فیلیپین احتیاج به یک جیب پر پول ندارد و اگر شما دارای یک سطح میانه اقتصادی باشید می توانید برترین سفر خارجی خود را تجربه کنید.

به طور مثال، هزینه ای که بابت اقامت باید بپردازید بین 30 هزارتومان تا 600 هزارتومان برای هر شب است. این موضوع برای خورد و خوراک و خرید سوغاتی هم صدق می نماید.

در فصل های low season سفر کنید

تعداد زیادی از گردشگران در فصل های ژوئن تا سپتامبر از سفر به فیلیپین اجتناب می نمایند، در نتیجه باعث کاهش قیمت رزرو هتل ها و بلیط های پروازی می گردد. با توجه به گذارشی که lonely planet ارائه نموده است هزینه هتل های 20 تا 40 درصد کاهش می یابد.

زبان مردم فیلیپین

زبان اصلی مردم فیلیپین انگلیسی است. این موضوع هم خود یک علت دیگری است که سفر به کشور فیلیپین اولویت داشته باشد. زیرا بیشتر مردم این روزها با زبان انگلیسی آشنا هستند و می توانند احتیاجهای اولیه خودشان را بر طرف نمایند.

آب آشامیدنی

اگر چه آب لوله کشی در کشور فیلیپین به منظور آشامیدن تصفیه می گردد. اما بهتر است که از آب های آشامیدنی بسته بندی بهره ببرید. اما اگر خواستید در هتل یا اتاقی که اجاره نموده ای آب لوله کشی را به عنوان آب آشامیدنی بهره ببرید حتما به مدت 5 دقیقه آن را بجوشانید. هرگز در جاده های کشور فیلیپین از خرید آب آشامیدنی خودداری کنید چرا که این آب هیچ فرقی با آب لوله کشی ندارد و در حقیقت از همان طریق پر شده اند. همینطور ممکن است یخ استفاده شده در نوشیدنی ها از آب لوله کشی باشد.

مراقب وسایل خود باشید!

با توجه به این که مردم فیلیپین بسیار خونگرم و مهربان هستند اما مانند هر کشور در حال توسعه دیگری ممکن خطراتی داشته باشد، به همین علت وسایل ارزشمند خود را در معرض دید قرار ندهید و حتی امکان از همراه داشتن پول نقد همراه خودتان در شهرها و مکان های شلوغ خودداری کنید. در صورت بروز مسئله ای از قبیل جیب بری پلیس هیچ مسئولیتی قبول نمی نماید.

قوانین جزایر مختلف در فیلیپین باهم فرق دارد

با توجه به این که کشور فیلیپین معروف به مجمع الجزایر است، پس در هر جزیره ممکن است که قوانین متفاوتی وجود داشته باشد. مانند تغییر در ساعت های کاری، قیمت ها، ساعت باز بودن فروشگاه ها و مغازه ها؛ علت آن هم این است که هر جزیره فرهنگ و سنت مخصوص به خودش را توسعه داده است و مردم آن منطقه با آن قوانین راحت تر هستند. تنها قانونی که در سرتاسر این کشور برقرار است، احترام به فرهنگ دیگران و همچین داشتن برخوردی مهربان و انعطاف پذیر می باشد.

نکات عمومی هنگام سفر به فیلیپین

  • به این موضوع توجه داشته باشید که هنگام مسافرت به کشورهای دیگر ما سفیر فرهنگی ایران هستیم پس از توهین به پرچم و نماد ملی کشورها خودداری نماییم.
  • هرگز افراد را با انگشت اشاره نشان ندهیم و بعلاوه بی علت به افراد لبخند نزنید.
  • از صحبت در خصوص مسائل سیاسی هر کشور بپرهیزید.
  • نقشه هر منطقه ای را که می خواهید به گشت و گذار در آن بروید از قبل تهیه کنید.
  • تعدادی کنسرو و دیگرغذاهای آماده ای را همراه خود ببرید تا اگر دسترسی به رستوران نداشتید یا غذاهای آن کشور را دوست نداشتید، گرسنه نمانید. اما این نکته را نباید فراموش کنید که کنسروها را حتما 20 دقیقه بجوشانید تا دچار مسمومیت در سفر نشوید.
  • در خصوص بقایای آثار تاریخی مراقب باشید. معمولا دست زدن به این آثار ممنوع است.
  • شماره و آدرس سفارت و کنسولگری های ایران و شماره های ضروری هر کشور را به همراه داشته باشید.
منبع: الی گشت
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2103

به "تور ارزان فیلیپین: تور فیلیپین: تور فیلیپین: تور ارزان فیلیپین: تور فیلیپین ارزان: نکات مهم و ضروری در سفر به فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: تور فیلیپین: تور فیلیپین: تور ارزان فیلیپین: تور فیلیپین ارزان: نکات مهم و ضروری در سفر به فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید