میانگین واژگونی خودرو در جاده های سمنان 2برابر متوسط کشوریست

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: متوسط واژگونی خودرو در جاده های استان سمنان دو برابر آمار کشوری است که باید مدیران کل دستگاه های اجرایی مربوطه با رفع مسائل زیرساختی و فرهنگ سازی برای کاهش این آمار تلاش کنند.

میانگین واژگونی خودرو در جاده های سمنان 2برابر متوسط کشوریست

منوچهر فخری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های این استان در استانداری سمنان اظهار کرد: براساس آمار پلیس راه استان در سه ماه گذشته علت 75 درصد از تصادف های رانندگی در جاده های استان واژگونی خودرو بوده که این رقم در کشور 35 درصد است.

وی خاطر نشان کرد: یکنواختی جاده های کویری و فقدان جاذبه های طبیعی باعث خستگی رانندگان، توجه نکردن به جلو و واژگونی خودرو می شود که باید با ایجاد جاذبه های مصنوعی برای رفع این دغدغه مهم اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان شرح داد: بهره گیری از ظرفیت جاذبه های گردشگری که در راستا جاده اصلی تهران-مشهد قرار گرفته است در میان مدت می تواند به کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان منجر شود.

فخری ادامه داد: در کنار توجه برای کاهش سوانح رانندگی در جاده های برون شهری، افزایش رفاه اجتماعی، کنترل ترافیک های احتمالی و کاهش سوانح رانندگی در جاده های درون شهری استان در دستور کار پلیس راهور و دیگر دستگاه های اجرایی مربوطه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واژگونی خودرو در جاده های استان قصه پرغصه ای است و سالانه باعث جان باختن تعدادی از هموطنان می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1170

به "میانگین واژگونی خودرو در جاده های سمنان 2برابر متوسط کشوریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانگین واژگونی خودرو در جاده های سمنان 2برابر متوسط کشوریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید