تیمار، اولین تاکسی آفرودی ایران

به گزارش مجله گرافیک، با مجموعه تیمار سفر آفرودی برای همه به صرفه، در دسترس و آسان است.

تیمار، اولین تاکسی آفرودی ایران

به گزارش خبرنگاران، در فکر عموم ماشین افرود همواره یک ماشین از گروه پاترول، پاجرو، قدیمی ترین جیپ ممکن و ماشین هایی از این قبیل بوده، اما اگر یک بار در مسیرهای آفرودی در دل کویر گرفتار ماسه ها شدید و یا در تپه های جنگلی به علت نبود تجهیزات مجبور به هل دادن ماشین شده باشید، تجربه به شما ثابت نموده که آفرود یعنی سفر با ماشین مطمئن، مجهز و البته با راننده حرفه ای. البته این مسئله نباید سفر و طبیعت گردی را در فکر شما سخت و دور از دسترس جلوه دهد.

همه آفرودباز یا آفرودسوار نیستند و این مانعی برای تجربه این سبک از سفر هیجان انگیز نیست. شما می توانید به راحتی آفرودسواری در دل طبیعت بکر ایران با تجهیزات کامل، فراغ بال و بدون استرس، سفری مجذوب نماینده به صورت کاملاً ایمن و البته به صرفه را تجربه کنید.

مجموعه تیمار رؤیای طبیعت دوستان را محقق می نماید. به طوری که می توانید قبل از سفر تمام جزئیات را تصور نموده و انتخاب کنید یعنی موقعیت مکانی، ساعت حرکت، تعداد روز سفر و مقصد در دستان شماست. حتی ماشین مورد علاقه خود برای آفرود را انتخاب کنید تا همه آن چیزی که از یک سفر آفرودی در تصورتان بود را تجربه کنید و این فرصت با به صرفه ترین حالت ممکن در کنار برترین امکانات به وسیله تیم حرفه ای تیمار برای شما فراهم شده است.

اولین تاکسی آفرودی

کشور ما به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای آب و هوای چهار فصل و منطقه ها متعدد و زیبایی است . از منطقه ها کویری تا جنگل های بکر شمال و طبیعت باورنکردی غرب و جنوب ایران، البته به علت نبود امکانات لازم و تجهیزات تخصصی، عده کمی از علاقمندان تا کنون توانسته اند از این طبیعت زیبا و بکر لذت ببرند.

با توجه به اینکه خدمات طبیعتگردی بیش تر بصورت تورهای پراکنده در اختیار علاقه مندان به طبیعت بکر ایران قرار گرفته است، عدم وجود یک سامانه تخصصی در بخش آفرود این تفکر را در فکر ما به وجود آورد تا با فراوری و توسعه این برنامه، فرصتی به وجود آوریم تا علاقمندان به طبیعت گردی به ویژه جوانان و دنیاگرد ها بتوانند به راحتی و هم چنین امنیت بالا از منظره ها بکر کشور لذت برده و خاطرات شیرینی در فکر شان رقم بخورد.

تیمار، سامانه هوشمند طبیعت گردی که برای اولین بار در سطح دنیا به وسیله تیمی از جوانان نخبه کشور در مجموعه تیمارگشت، طراحی و پیشرفته است.

هدف از فراوری و توسعه این سامانه در مجموعه تیمار راه اندازی خدمات آفرودی و طبیعت گردی، فرهنگ سازی این سبک از سفر در طبیعت، جلوگیری از تخریب محیط زیست، سر و سامان دادن به شرایط تورهای آفرودی، آموزش فرهنگ صحیح رانندگی در طبیعت و ایجاد بیش از 4000 فرصت شغلی و کسب وکار برای فعالان این حوزه است. تیمار، سامانه ی هوشمند طبیعت گردی با کسب مجوزهای مورد احتیاج از سازمان ها و ارگان های مربوطه موجب امنیت بیشتر و بهره برداری بهتر طبیعت دوستان از این سامانه شده است.

در حال حاضر این سامانه به صورت وب سایت در اختیار علاقمندان واقع شده است و به زودی اپلیکیشن آن نیز در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

از آفرود در طبیعت چه می دانید؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که با تماشا یک ویدئو در فضای مجازی از آفرودسواری روی تپه های رملی به وجد آمده اید! اولین چیزی که مانع تجربه این لذت بوده، نداشتن همان ماشین و تجهیزات مناسب است.

آفرود سواری سرگرمیی حرفه ای و احتیاجمند تجربه و تجهیزات خاص است. در این فعالیت، سرعت و هیجان در هم می آمیزند و لحظاتی خوش برای علاقه مندان رقم می خورد. مسیرهای مناسب برای خودروی آفرود از دل کویر، بیابان، کوهستان، دشت و جنگل می گذرند. آفرودسواران مسیرهای طبیعی و پرفراز و نشیب را با خودروهای مخصوص خود طی می نمایند. در ایران مقاصد متعدد و مجذوب نمایندهی برای این سرگرمی وجود دارد که روزانه میزبان دنیاگردان مختلفی هستند.

همه علاقه مندان به طبیعت گردی می توانند از آفرود سواری لذت ببرند اما بزرگ ترین مشکل نداشتن امکانات بود چرا که داشتن خودروی آفرودی و نگه داری از آن بسیار پرهزینه است و بسیاری از کسانی که خودروهای آفرودی دارند تا به حال به طبیعت نرفتند و پیروز نشدند از این لذت برخوردار باشند چرا که رفتن به طبیعت با این خودروها احتیاج به تجربه بسیار زیادی دارد و از طرفی دیگر مهارت های خاص خودش را می طلبد. به شکلی که سفر آفرودی در دل طبیعت به یک رؤیای دست نیافتنی و ترسناک تبدیل شده بود.

حالا تصور کنید تنها با انتخاب گزینه های مورد نظرتان در تیمار، سامانه هوشمند طبیعت گردی و ثبت سفر، دقیقاً در زمانی که انتخاب کردید، ماشین آفرود به همراه تمام امکانات و تجهیزات و یک راننده فوق حرفه ای منتظر شماست.

مجموعه تیمار توانسته با تجربه 10 ساله خود زیرساخت بی نقص و منظمی را جهت رفاه حال آفرودسواران ایجاد کند. طبیعت دوستان همواره برای انتخاب محل استقرار در طبیعت چه در منطقه ها کویری و چه در منطقه ها سرسبز و جنگلی نگرانی برای یافتن نقاط امن داشتند اما با تیمار تمام نگرانی ها به دست فراموشی سپرده شد، زیرا سفر را با افراد با تجربه، تجربه خواهید کرد. با تیمار حتی افرادی که تا به حال تجربه آفرود و طبیعت گردی نداشته اند و فقط دورادور علاقمند به آن بوده اند نیز می توانند تجربه ای شیرین شگرف و پر هیجان را در خاطرات زندگی خود ثبت نمایند. اگر تا امروز از تنها سفر کردن ترس داشتید، جای نگرانی نیست! اگر در پی سفری متفاوت خاطره انگیز، حرفه ای و ایمن با جمعی از دوستان خود هستید با انتخاب تیمار برترین سفر زندگی خود را تجربه خواهید کرد.

با مجموعه تیمار سفر آفرودی برای همه به صرفه، در دسترس و آسان است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2366

به "تیمار، اولین تاکسی آفرودی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمار، اولین تاکسی آفرودی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید