موسوی: شبانه روز پیگیر شرایط دانشجویان ایرانی در چین هستیم

به گزارش مجله گرافیک، سخنگوی وزیر امور خارجه کشورمان از کوشش های وزارت امور خارجه برای پیگیری شرایط دانشجویانی ایرانی در چین و مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد و تاکید نمود این وزارتخانه تا به امروز بر اساس تصمیم هیات دولت عمل نموده است.

موسوی: شبانه روز پیگیر شرایط دانشجویان ایرانی در چین هستیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صحفه توئیتر خود نوشت: وزارت امور خارجه از روز اول پیگیر شرایط دانشجویان عزیز در ووهان بوده و ضمن هماهنگی تامین مایحتاج برای این عزیزان، همه راههای ممکن برای حفظ سلامت آنها از جمله بازگشت موقت به ایران را پیگیری نموده است. همکاران ما در تهران و چین بی وقفه بصورت شبانه روزی پیگیر موضوع بوده و هستند.

موسوی در توئیتی دیگر اضافه نمود: وزیر امور خارجه در جلسه یکشنبه گذشته هیات دولت پیشنهادهای متعدد برای رسیدگی به شرایط ایرانیان مقیم چین و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به داخل کشور از جمله محدود کردن رفت و آمد به چین را مطرح نمود. وزارت امور خارجه تا کنون بر اساس تصمیم هیات دولت عمل نموده است.

ویروس مرگبار و به شدت مسری کرونا که شیوع آن از شهر ووهان چین شروع شده، تا به امروز حدود 8000 نفر را در چین و بیش از 20 کشور دیگر مبتلا نموده و به مرگ بیش از 170 نفر منجر شده است.

سازمان بهداشت دنیای (WHO) روز پنجشنبه در واکنش به شیوع روزافزون ویروس کرونا حالت فوق العاده بین المللی خاطرنشان کرد و از تمام کشورهای دنیا خواست برای مقابله با این ویروس مرگبار آمادگی لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 716

به "موسوی: شبانه روز پیگیر شرایط دانشجویان ایرانی در چین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: شبانه روز پیگیر شرایط دانشجویان ایرانی در چین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید