فرزام: برای حفظ آمادگی، روئینگ سواران را در اردو نگه داشتیم

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم ملی روئینگ ایران گفت: تلا ش می کنیم در اردو هم آمادگی ملی پوشان و هم سلامتی آنها را حفظ کنیم.

فرزام: برای حفظ آمادگی، روئینگ سواران را در اردو نگه داشتیم

افشین فرزام در گفت و گو با خبرنگاران درباره تعویق زمان برگزاری مسابقات قایقرنی روئینگ انتخابی المپیک بیان نمود:فدراسیون جهانی سه روز پیش اعلام مسابقات انتخابی المپیک آسیا در کره جنوبی برگزار نمی گردد و از آنجا که مسابقات باید در فضای استاندارد و سالمی برگزار گردد فعلا سوئیس را به عنوان مقصد بعدی عنوان نموده اند. البته قرار است جزییات آن نیز تا 25 اسفند به ما اعلام گردد. پس تعیین شدن جزییات مسابقه متوجه می شویم این تعویق مسابقات به نفع ما خواهد بود یا خیر . در هر صورت، سعی می کنیم با آمادگی کامل و دربهترین شرایط باشیم تا کمترین آسیب را از این شرایط ببینیم.

او در پاسخ به این پرسش که اردوی ملی پوشان روئینگ تعطیل شده است یا خیر، گفت: برای اینکه آمادگی ملی پوشان را حفظ کنیم آنها را در اردو نگه داشته ایم چون برگزاری مسابقات انتخابی المپیک از هفت اردیبهشت به اواخر اردیبهشت موکول شده است. باید با این مسائل کنار بیاییم. می خواستیم در انزلی اردویی برگزار کنیم اما استان گیلان هم درگیر شیوع ویروس کرونا است. فعلا تا آخر ماه دست نگه داشته ایم تا ببینم کدام شهر بهتر است و اردو را به شهر منتقل کنیم به هر حال علاوه بر مسائل فنی، حفظ سلامتی ملی پوشان هم خیلی مهم است.

فرزام در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا ماندن ملی پوشان در اردو نگران نماینده نیست، توضیح داد: دو، سه نفری که با من هستند، در شرایط خاصی تمرین می نمایند و تمام وسایل را ضد عفونی و تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنیم. همچنین قرار است از فدراسیون پزشکی ورزشی هم بیایند و سالن بدنسازی و بخش اداری فدراسیون و همه مکان ها را ضد عفونی نمایند. ما کوشش می کنیم هم آمادگی ملی پوشان و هم سلامتی آنها را حفظ کنیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ مردان در خصوص اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا به نظر می رسد قایق های روئینگ فعلا از چین به ایران بارگیری نشوند، تاکید نمود: احتما این مسئله هست و فکر نمی کنم پیش از مسابقات کسب سهیمه المپیک این قایق ها را در اختیار داشته باشیم و باید با همین امکاناتی که داریم سر کنیم. امیدوارم هر چه جلو تر می رویم هوا گرم تر گردد و این مسئله ویروس کرونا هم تمام گردد تا بتوانیم بعد از کسب سهمیه المپیک قایق ها را در اختیار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 924

به "فرزام: برای حفظ آمادگی، روئینگ سواران را در اردو نگه داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزام: برای حفظ آمادگی، روئینگ سواران را در اردو نگه داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید