ممنوعیت خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف 13 بدر از شهرهای استان کرمان

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران/کرمان رییس پلیس هدایت و رانندگی استان کرمان درباره محدودیت های ترافیکی 12 و 13 فروردین ماه جاری بیان نمود: فردا و پس فردا خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف 13 بدر از شهرها ممنوع است ضمن آنکه ورود به پارک ها و تفرجگاه های داخل شهرها نیز در 13 فروردین ممنوع است و 13 بدر همه باید در خانه باشند و کسی حق ندارد از خانه خارج گردد.

ممنوعیت خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف 13 بدر از شهرهای استان کرمان

سرهنگیوسف نجفی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا همچنان در استان کرمان ادامه دارد و با متخلفان با جدیت برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی چند روز گذشته در زمینه جلوگیری از ورود خودروی افراد غیرساکن به شهرها، تعداد 80 دستگاه خودرو جریمه و 20 دستگاه خودرو در استان کرمان توقیف شده است.

رییس پلیس راهور استان کرمان درباره محدودیت های ترافیکی 12 و 13 فروردین ماه جاری اعلام کرد: فردا و پس فردا خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف 13 بدر از شهرها ممنوع است ضمن آنکه ورود به پارک ها و تفرجگاه های داخل شهرها نیز در 13 فروردین ممنوع است و 13 بدر همه باید در خانه باشند و کسی حق ندارد از خانه خارج گردد.

نجفی اضافه کرد: با کسانی که قصد ورود به پارک ها و تفرجگاه ها را داشته باشند، برابر مقررات برخورد و از ورود آنها جلوگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 993

به "ممنوعیت خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف 13 بدر از شهرهای استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت خروج کلیه وسایل نقلیه با هدف 13 بدر از شهرهای استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید