90 هزار فضای پارک حاشیه ای تا سرانجام سال مشخص تکلیف می گردد

به گزارش مجله گرافیک، مشخص تکلیف حدود 90 هزار فضای پارک حاشیه ای تا خاتمه سال، در هفتاد و ششمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آنالیز شد.

90 هزار فضای پارک حاشیه ای تا سرانجام سال مشخص تکلیف می گردد

به گزارش خبرنگاران، هفتاد و ششمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران و با حضور اعضای این شورا در محل ساختمان شهرداری مرکز برگزار گردید.

در این جلسه درباره چهار موضوع آنالیز شرایط ترافیکی محدوده نمایشگاه بین المللی تهران، ارائه پیش نویس دستورالعمل رده بندی معابر مصوب پارک حاشیه ای در سطح شهر تهران، آنالیز پیشنهاد الزام به دریافت گواهی معاینه فنی خودروهای پلاک تهران از مراکز معاینه فنی سطح شهر تهران و معین تکلیف تردد ناوگان حمل بتن در طول روز در سطح شهر بحث و گفتگو شد.

بعلاوه معین تکلیف حدود 90 هزار فضای پارک حاشیه ای تا سرانجام سال، لزوم انتقال نمایشگاه های پرمخاطب به نمایشگاه شهر آفتاب، اهداف معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک تهران، اجرای معاینه فنی برای خودروهای پلاک تهران در سه فاز، مقایسه موردی معاینه فنی در تهران و اطراف تهران و پیش بینی اجرای طرح، اهم پیش نیازهای اجرای طرح و برنامه ریزی برای تشکیل جلسه و تفاهم بین شهرداری، ناوگان حمل بتن و پلیس راهور؛ از جمله محورهایی بود که در این جلسه مطرح شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2301

به "90 هزار فضای پارک حاشیه ای تا سرانجام سال مشخص تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 هزار فضای پارک حاشیه ای تا سرانجام سال مشخص تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید