لزوم گسترش همکاری ها در حوزه بهداشت با شورای شهر تهران

به گزارش مجله گرافیک، معاون بهداشت وزارت بهداشت بر گسترش و تعمیق همکاری ها در حوزه بهداشت با شورای شهر و شهرداری تهران تاکید نمود.

لزوم گسترش همکاری ها در حوزه بهداشت با شورای شهر تهران

به گزارش خبرنگاران دکترعلیرضا رئیسی در دیدار با دکتر ناهید خداکرمی - رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران - اظهارکرد: اعتقاد داریم که ارتباطات موثر و کاربردی با شورای شهر در حوزه سلامت شهر تهران می تواند به عنوان یک الگو در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت اضافه کرد: در این راستا اجرای پروژه های مشترک و همکاری در همه زمینه های حوزه بهداشت و پیشگیری از مهمترین زمینه های ارتباط فیمابین است.

رئیسی در ادامه گفت: حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و ارتقای سلامت کارکنان شهرداری تهران از موارد مهم این همکاری ها خواهد بود.

در ادامه این دیدار، خداکرمی ضمن تاکید بر لزوم تعمیق همکاری های شورای شهر و شهرداری تهران با وزارت بهداشت اظهارکرد: زمینه های مختلفی برای این همکاری ها همچون بهداشت محیط، سلامت روان، تغذیه و دیگر موضوعات وجود دارد.

به گزارش وبدا، وی در سرانجام گفت: شورای اسلامی شهر تهران آماده است با اجرای طرح های مشترک مطالعاتی با معاونت بهداشت وزارت بهداشت در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی در شهر تهران گام بردارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 163

به "لزوم گسترش همکاری ها در حوزه بهداشت با شورای شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم گسترش همکاری ها در حوزه بهداشت با شورای شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید